کد خبر: 1112499
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
هشدار سرلشکر سلامی به آل‌سعود و رسانه‌های وابسته:
وداع شیراز با شهدای تروریسم داعشی و رسانه‌ای غرب و سعودی دو صحنه به شدت مقتدرانه داشت. اول آن حضور عجیب مردم که تشییع پیکر درهم‌کوبنده حکومت داعش را به یاد آورد و دوم شش نظامی ارشد کشور در پشت تریبون و سخنرانی اقتدارآمیز سرلشکر سلامی. حرف مردم در حضورشان قابل تفسیر بود و معلوم و صریح و بی‌پرده. حرف سلامی، اما از سخن مردم هم صریح‌تر بود: «به سراغتان می‌آییم و آرامشتان را می‌گیریم!» سردار به امریکا و صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هشدار داد که به زودی آرامش کسانی که آرامش مردم ایران را گرفته‌اند، به‌هم خواهد خورد.
وداع شیراز با شهدای تروریسم داعشی و رسانه‌ای غرب و سعودی دو صحنه به شدت مقتدرانه داشت. اول آن حضور عجیب مردم که تشییع پیکر درهم‌کوبنده حکومت داعش را به یاد آورد و دوم شش نظامی ارشد کشور در پشت تریبون و سخنرانی اقتدارآمیز سرلشکر سلامی. حرف مردم در حضورشان قابل تفسیر بود و معلوم و صریح و بی‌پرده. حرف سلامی، اما از سخن مردم هم صریح‌تر بود: «به سراغتان می‌آییم و آرامشتان را می‌گیریم!» سردار به امریکا و صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هشدار داد که به زودی آرامش کسانی که آرامش مردم ایران را گرفته‌اند، به‌هم خواهد خورد. سعودی همین نزدیکی است و تأدیبش آسان! اما امریکا از گاو شیرده خود همچنان می‌دوشد و می‌خورد. پس وقتی گاو سعودی با آن وعده‌ای که بر سرشان فرود خواهد آمد، زانو بزند و نعره بکشد، کام امریکا هم تلخ خواهد شد و کام آلمان و انگلیس هم، به‌ویژه که زمستان در پیش است و نباید آرامش منطقه ترانزیت انرژی به‌هم بخورد! سعودی به زودی ادب خواهد شد و مجازات سختی برای حمایت از تروریسم رسانه‌ای و تروریسم داعشی خواهد پرداخت. 
سردار به آنانی که در کف خیابان آرامش مردم را با آشوب و بلوا به‌هم می‌زنند نیز هشدار داد که دیگر این رفتار‌ها تحمل نمی‌شود. تا امروز در تهران‌بزرگ حتی یک آشوبگر کشته نشده، اما نزدیک ۲۰ نفر از مدافعان امنیت یا بسیجیانی که حتی در میان مدافعان امنیت نبودند و در جریان زندگی عادی خود بودند، با تیغ ترور و خشونت آشوبگران به شهادت رسیده‌اند و این نشانه مدارا با آشوبگران تا امروز بوده است. پاسداران امنیت در روز‌های آینده تروریسم تکفیری و رسانه‌ای و آشوبگر را یکجا به جرم برهم‌زدن آرامش مردم و قتل فرزندان آنان مجازات سخت خواهند کرد.
به گزارش فارس، سردار سلامی با تسلیت شهادت جمعی از زائران در حادثه تروریستی شیراز در آستانه نماز مغرب و عشا به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران، مردم شیراز و خانواده شهدا اظهار داشت: «درود خدا بر مردم شیراز،‌ای کاش ظهر عاشورا می‌بودید و اگر شما به همین اندازه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان ابوالفضل را از بدن جدا کند و حلق علی اصغر (ع) دریده نمی‌شد و کاروانی به شام نمی‌رفت. اما امروز هستید و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید؛ نایب امام زمان خود را در حالی که تمامی تیر‌های بلا از اقصی نقاط جهان وجود آن مرد نازنین را که در میدان جهاد ایستاده است، نشانه رفته‌اند، صیانت می‌کنید.» 
فرمانده کل سپاه ادامه داد: «شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و دشمن را وادار کردید که خفقان بگیرد و صدایش با فریاد‌های شما خاموش شود.» 
سرلشکر سلامی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: «شما برای این سخن امام راحل مثال ساختید؛ در حمله به طبس ادوات امریکا در آتش و طوفان سوخت و این برای امریکا بسیار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مأمور خدا بودند. در جنگ تحمیلی و آرایش به هم پیوسته قدرت‌های جهانی نسخه‌ای برای تسلیم ملت ایران و بازگشت به تاریخ آوردند شما در برابر آن‌ها ایستادید و جوانان سینه‌هایشان را در برابر گلوله‌ها گذاشتند تا حتی گلوله به خاک این کشور نرسد. 
سردار سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران تأکید کرد: «وقتی امریکا شما را تحریم کرد شما با قدرت از فراز آن گذشتید و پهپادشان را منهدم کردید تا ثابت شود امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و وقتی قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، پایگاه امریکا نماد قدرت امریکا در عراق را هدف قرار دادید و باز ثابت شد که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. اکنون امریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل‌سعود خسته از شکست‌های مکرر همچون شکست در جنگ یمن، شکست در تشکیل دولت در عراق و در لبنان و سوریه، وقتی این نفوذ معنوی را دیدند فهمیدند نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند.»
 توصیه سلامی به جوانان فریب‌خورده
سردار سلامی بخش دیگری از سخنان خود را به توصیه‌هایی مشفقانه به معدود جوانان فریب خورده اختصاص داد و گفت: «این را به اندک جوانان فریب‌خورده ایران می‌گوییم، می‌دانید آرزوی امریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ایرانی را باید امریکایی کنیم تا آن‌ها صدای ما را بشنوند و رؤیای امریکا از جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که کیست. تصویر امریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیرو‌های مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر امریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰هزار مستشار امریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند. آن‌ها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آن‌ها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.»
 پژواک صدای دشمن نشوید
سردار سلامی در ادامه سخنانش خطاب به دانشجویان اظهار کرد: «دانشجویان همواره نماد مبارزه با استکبار بوده‌اند و چه شده است که تعدادی اندک پژواک صدای دشمن شده‌اند، به دامن ملت برگردید و راه بازگشت باز است و چه شده است که تعدادی اندک دانشجو با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند. مردم با تمام مشکلات به نظامشان اعتماد دارند و امروز این پیکر شهیدان نشان داد ماهیت این ماجرا و دشمنان چیست. نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادی سخن می‌گویید، آیا مردم برای عبادت آزاد نیستند، آیا آزادگی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهی است و آزادی که امریکا به ایران وعده می‌دهند همان است که در رژیم طاغوت وعده داده بود؟ آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد،‌ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.» 
 فریب‌خوردگان دیگر به خیابان نیایند
سردار سلامی با بیان اینکه این نقشه شوم، نقشه‌ای است که در اتاق‌های فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تعبیه شده، ادامه داد: «ما به جوانان و آن عده‌ای که فریب خوردند، می‌گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند؛ از جان این ملت چه می‌خواهید؛ فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل‌سعود باید به شما تلفن کنند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگردید. آیا می‌خواهید با منافقین جنایتکار و خائنان به ملت به حکومت برسید؟ چشمانتان را بازکنید و در کنار مردم همیشه در صحنه باشید که شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای امریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.»
 خطاب به آل سعود: به سراغتان می‌آییم
سرلشکر سلامی خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت. وی با اشاره به سخنان بایدن که گفته بود ما در این خصوص زیاد دخالت نمی‌کنیم، اظهار کرد: آقای بایدن، شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزو‌های شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد و به آل‌سعود و به رسانه‌های تحت سیطره او می‌گوییم ما به سراغتان خواهیم آمد و شما که تحریک می‌کنید و بذر فتنه می‌افکنید کمی فکر کنید که ممکن است چه اتفاقی برایتان بیفتد، اما زیاد آرام نباشید که آرامشتان را می‌گیریم. 
 آرتین در قلب تمام ملت جا دارد
فرمانده کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزو‌های زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم. وی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی، اما تو به وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.
 
نمای نزدیک
 دشمنان همه پس‌اندازشان را خرج کردند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه به همراه سردار ابوالقاسم شریفی، مسئول ایثارگران سپاه و سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ با خانواده شهید پوریا احمدی دیدار و گفتگو کرد. سرلشکر سلامی در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، تلاش‌های مدافعان امنیت در برهه کنونی را ادامه راه شهیدان دانست و گفت: همه شهدای دفاع مقدس برای حفظ انقلاب، امنیت کشور، جان و مال و ناموس مردم بزرگی کردند. اگر رشادت‌های شهدای مدافع امنیت نبود، غائله‌هایی که دشمنان در خیابان‌ها ایجاد کردند، خاموش نمی‌شد. فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهپیمایی روز جمعه مردم کشورمان در حمایت از مدافعان امنیت و محکومیت جنایت تروریستی شیراز تصریح کرد: امروز همه مردم با دل‌های غمگین و برافروخته در سراسر کشور از رهبری عزیز انقلاب، نظام، استقلال کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند که بسیار ارزشمند بود. وی ادامه داد: دشمنان همه توان خود در جهان را برای مقابله با اسلام به صحنه آورده‌اند، اما وجود مردان شجاعی مانند شهید پوریا احمدی با صلابت و مردانگی باعث آرامش قلب‌های همه ما می‌شوند. در واقع، وجود چنین مردانی موجب آرامش همه ملت و اطمینان‌خاطر آن‌ها است که با فداکاری آن‌ها هیچ آسیبی به کشورمان وارد نخواهد شد. پس از آن فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سلمان امیراحمدی از شهدای مدافع امنیت اغتشاشات اخیر نیز دیدار و گفتگو کرد. فرمانده کل سپاه با اشاره به اشراف اطلاعاتی نسبت به دشمنان تصریح کرد: ما به عقبه دشمن دسترسی و از آن اطلاعات داریم و از فکر و نیت‌های آن‌ها آگاه هستیم. ما دشمن را به خوبی رصد و اعماق سپاه آن را هم مشاهده می‌کنیم حتی آرایش سپاه‌شان را هم می‌بینیم. دشمنان به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند. در واقع هر چه را که پس‌انداز کرده بودند خرج کردند. اما، نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آن‌ها نتیجه عکس داد. سرلشکر سلامی با بیان اینکه هنگامی که مردم ماهیت واقعی آشوبگران را شناختند از آن‌ها دور شدند، تصریح کرد: ماهیت و چهره واقعی آشوبگران جز آتش‌سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی، حرکات مبتذل و غیر اخلاقی شرم‌آور، سخنان رکیک شرم‌آور و همچنین رفتار‌های غیر اخلاقی و غیر دینی نبود. حتی برخی از رفتار‌ها و سخنان این افراد به قدری شرم‌آور است که نمی‌توان آن‌ها را بازگو کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار