کد خبر: 1019243
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به استقبال والدین برای استفاده حضوری دانش‌آموزان از خدمات آموزشی و پرورشی گفت: بطور میانگین ۸۰ درصد از دانش‌آموزان استان بصورت گروه‌بندی در مدارس از خدمات آموزشی و پرورشی بصورت حضوری استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، احمد ناصری در بازدید از  مدارس اردبیل اظهارداشت: نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدارس استان بطور مرتب رصد می‌شود.

وی افزود: برخی نارسایی‌های موجود هم که در بازدید دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و فرمانداران شناسایی شده است، در حال رفع می‌باشد.

ناصری گفت: تعدادی از دانش‌آموزان هم که به هر دلیلی در مدارس حضور ندارند، می‌توانند برای جبران عقب‌ماندگی‌های خود از برنامه‌های آموزشی شبکه‌های تلویزیونی چهار، قرآن و معارف و آموزش و نیز شبکه دانش‌آموزی شاد استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت آموزش و پروش حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌باشد، تصریح کرد: اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست و در این مورد مدیران مدارس دانش‌آموزانی را که بصورت غیرحضوری از خدمات آموزش و پرورش استفاده می‌کنند، شناسایی کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر