کد خبر: 1018623
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ادامه راه عاشورا هدف اصلی شهدای کشوراست و هر چه داریم در سایه خون پاک شهدای والامقام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی واحد در جمع خبرنگاران با محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت:  پیوند عاشورای حسینی با دفاع مقدس ناگسستنی است و نمی‌توان این دو مقوله را از هم جدا کرد.

وی با اشاره به این که ادامه راه عاشورا اهداف اصلی شهدای والامقام کشور ما است بیان کرد: هر چه داریم در سایه خون پاک شهدای والامقام است و باید پرچم نهضت حضرت زینب(س) در مملکت ایران اسلامی همیشه به اهتزار در بیاید و اجازه ندهیم دشمنان به خاک و ناموس ما دست دراز کنند.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: حفظ و نگهداری ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به همان اندازه که خود دفاع مقدس ارزشمند است برای ما والا و ارزشمند است و باید با جان و دل حافظ این ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشیم و اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال شود.

واحد تصریح کرد: در راستای پیام‌رسانی اهداف مقدس انقلاب اسلامی رسانه‌ها و خبرنگاران وظیفه و رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند و امیدواریم در این زمینه هنرمندان و نویسندگان و اصحاب قلم و رسانه این مهم را به خوبی بتوانند به تصویر بکشند.

وی اظهار کرد: ظرفیت هنرمندان در راستای به تصویر کشاندن جلوه‌های عاشورایی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه به رسالت خود در این زمینه عمل خواهیم کرد و همان طور که وقایع عاشورا نسل به نسل به تصویر کشیده می‌شود وقایع دفاع مقدس را به تصویر خواهیم کشید.

واحد از اجرای 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس استان در این زمینه تجلیل می‌شود و موزه فرهنگی دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد و در راستای شیوه برگزاری برنامه‌ها به صورت عمده بستر فضای مجازی خواهد بود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود می‌توان به بازسازی عملیات کربلای 5، برگزاری کارگاه های قصه‌گوئی و خاطره‌گوئی دفاع مقدس در سایت موزه مجتمع فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اشاره کرد.

واحد افزود: در این باره صدا و سیما نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته و همکاری‌های مناسبی در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس دارد که به صورت پخش زنده از محل نمایشگاه و برنامه‌های رادیویی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر