کد خبر: 988666
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
سرویس ایران جوان آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۱۴ طرح و پروژه در دهه فجر خبر داد.
سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۱۴ پروژه طی دهه فجر در این استان گفت: برای طرح‌های افتتاحی ۲۵۴۰ میلیارد تومان و برای طرح‌هایی که قرار است کلنگ‌زنی شوند، ۱۱۵۸ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، تسهیلات دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأمین می‌شود، افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند، ۹۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۱۵۶۵ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات دولتی تأمین شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: از مجموع ۱۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند، ۶۳۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۵۲۲ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات دولتی و بخش سرمایه‌گذاری تأمین می‌شود.
میرجعفریان گفت: ۹۴ پروژه از مجموع پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند، مربوط به مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌هاست.
وی بیان کرد: شرکت گاز استان ۴۷۲ پروژه گازرسانی به روستا‌ها و صنایع را برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده کرده که از این تعداد ۳۸۸ پروژه افتتاح می‌شوند و ۸۴ پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی تعداد ۱۲ پروژه را در قالب افتتاح باند دوم و راه‌های روستایی اصلی و فرعی و همچنین آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های راهسازی را در برنامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار