کد خبر: 984622
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای رهبری همانند خبر شهادت حمزه به سیدالشهداء و مالک اشتر به امام علی(ع) بود، گفت: جنس این خبر برای رهبری به این شکل بود و با عرض تسلیت یاد این شهید را تا ابد در سینه خواهیم داشت.

سردار عابدین خرّم  اظهار کرد: دیروز مردم کل کشور و مردم تبریز غیرتمندانه، شجاعانه، عاشقانه بعد از نماز جمعه به حرکت درآمدند و این اقدام جنایتکاران را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای رهبری همانند خبر شهادت حمزه به سیدالشهداء و مالک اشتر به امام علی(ع) بود، گفت: جنس این خبر برای رهبری به این شکل بود و با عرض تسلیت یاد این شهید را تا ابد در سینه خواهیم داشت.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: به فضل الهی، امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی(ره) جمع خواهیم شد و عهد و پیمان با روح شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا خواهیم بست.

وی اعلام عزای عمومی سه روزه رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: فردا بازاریان تبریز مغازه‌های خود را خواهند بست و همچنین دانشجویان زیادی در فرودگاه شهید مدنی تبریز جمع شده و آماده اعزام برای اطاعت از رهبری بودند.

سردار خرّم ادامه داد: اعلام مراسم‌ها از سوی گروه‌های مختلف، هیات‌های مذهبی برای سردار قاسم سلیمانی نیز از جمله دیگر موضوعات در شهر تبریز است.

وی متذکر شد: حضور همگانی در مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای اعظم امام خمینی(ره) یک عهد و پیمان با رهبر عزیز و شهدای مقاومت خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر