کد خبر: 984450
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بالگرد‌های آپاچی ارتش آمریکا به گشت زنی‌ها بر فراز بغداد به بهانه حفاظت از سفارت آمریکا ادامه می‌دهند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بالگرد‌های آپاچی ارتش آمریکا به گشت‌زنی‌های امنیتی بر فراز بغداد به بهانه حفاظت از سفارتخانه آمریکا در پایتخت عراق ادامه می‌دهند.

بنابر این گزارش، بالگرد‌های آمریکایی بر فراز سفارت ایران در بغداد هم به پرواز درآمده اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد بالگرد بلاک هاوک اکنون بر فراز سفارت ایران در بغداد و وزارت خارجه عراق در حال پرواز است.

گستره این گشت‌زنی‌ها به خارج از منطقه سبز نیز رسیده و به گفته رئیس مرکز پژوهش راهبردی عراق این مسئله در واقع اشغالگری و نقض حاکمیت یک کشور است.

یکشنبه شب جنگنده‌های آمریکا به مقر‌های الحشد الشعبی در شهر مرزی القائم در مرز سوریه حمله کردند. طبق گزارش‌ها در این حمله ۳۰ نفر شهید و نزدیک به ۴۰ نفر نیز مجروح شده‌اند. «ابوعلی خزعلی» فرمانده ارشد و مشهور گردان‌های حزب‌الله عراق از جمله کسانی بود که در این حمله تروریستی به شهادت رسید.

پس از آن و در روز سه شنبه صد‌ها نفر از معترضان خشمگین در برابر ورودی‌های سفارت آمریکا تحصن کردند و خواهان خروج آمریکا از عراق شدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
جطور شد های و هوی گرفتن سفارت امریکا بایان یافت؟ کارشناسان به اصطلاح سیاسی شما خیلی خوشحال بودند که ماشه اخراج امریکا از عراق کشیده خواهد شد. در جواب قبلا هم گفتم اینکار باعث استحکام هر جه بیشتر حضور امریکا در عراق خواهد شد. متاسفانه افراد هنوز البای سیاست را نمیدانند و شروع به نوشتن تحلیل و مقاله میکنند. ابتدا بروید تمام ابعاد جریانات منطقه را از 30 سال قبل تا الان را با دقت مرور کنید و برایتان تفهیم شود آنگاه دست به قلم شوید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار