کد خبر: 983081
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: میرهادی احمدوندی، سولماز صادق‌زاده و بیتا شهبازی از استان موفق به کسب رتبه‌های برتر بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوئی شدند.

علی بینش با اعلام اینکه میرهادی احمدوندی، سولماز صادق‌زاده و بیتا شهبازی از استان آذربایجان‌شرقی موفق به کسب رتبه‌های برتر بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوئی شدن، اظهار کرد: مراسم اختتامیه بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا در سالن مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری در تهران برگزار و برگزیدگان این رویداد بزرگ فرهنگی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش بین‌الملل، سولماز صادق‌زاده از تبریز با قصه «قدم یازدهم» توانست عنوان سوم را به‌صورت مشترک با قصه‌گویانی از استان خوزستان و تهران کسب کند.

بینش با بیان اینکه گیتی خامنه، مرتضی سرهنگی و اشکان خطیبی داوران بخش بین‌الملل بودند، اضافه کرد: در بخش ملی و قصه‌های دختران و پسران میرهادی احمدوندی نوجوان هنرمند و قصه‌گوی تبریزی با قصه «عاقبت‌اندیشی» توانست نظر داوران نوجوان این جشنواره را کسب و به‌عنوان قصه‌گوی برگزیده بخش دختران و پسران معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز بیتا شهبازی کودک قصه‌گو و توانمند تبریز، نیز با قصه «زندگی من» رتبه دوم بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را به دست آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان افزود: رسول صدرعاملی، گلاره عباسی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی داوران این بخش از جشنواره بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر