کد خبر: 978330
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
با حضور ۷ کشور برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای اسفندماه در شیراز با حضور هفت کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی،  در نشست خبری با عنوان برگزاری همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای که با حضور هفت کشور دنیا در شیراز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همایش امروز با عنوان بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت برگزار شد که پیش مقدمه‌ای برای همایش اصلی بود که با حضور علما و فرهنگیان برپا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: تبلیغات اسلامی سازمانی است که از فرهنگ اسلام ناب صیانت کند و این همایش در همان زمینه انجام گرفت.

وی توضیح داد: بعد از همایش‌های مقدماتی در چندین استان یک همایش بین‌المللی و اصلی در شیراز انجام خواهد گرفت.

شعبانی بیان کرد: علاوه بر بعد علمی همایش، برای عموم جامعه یک پیام تبلیغی دارد و این است که حافظه تاریخی و هویتی ایران را از دست‌کاری نجات دهیم و ما موظفیم این حافظه تاریخی را در مسیر اصلی خود پیش ببریم و اجازه ندهیم ذهن جوان آلوده و مشوش شود.

وی با تاکید بر اینکه این نشست از جمله نشست‌هایی است که به‌صورت سلسله‌وار در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که شامل برخی عرفان‌های کاذب و بهائیت است، اضافه کرد: یقین داریم که تشکل‌های مردمی و گروه‌های مرجع به این اطلاعات به روز نیاز دارند تا در این جنگ نرم و دشمن تا دندان مسلح مقابله کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر