کد خبر: 976768
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
در بازدید شهردار منطقه ۸ تبریز از پروژه سرمایه گذاری آیسان مطرح شد:
شهردار منطقه ۸ تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه از پروژه سرمایه گذاری آیسان بازدید نموده و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید مدیر پروژه آیسان ضمن تشریح جزئیات پروژه در خصوص پیشرفت پروژه آیسان و فعالیت‌های شبانه روزی آن، توضیحاتی خدمت دکتر مدبر و جمع حاضر ارائه نمود.
وی در مورد مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع و سطح اشغال ۳۸ هزار متر مربع احداث میشود که شامل کاربری‌های فرهنگی، تجاری، خدماتی و رفاهی بوده و ظرفیت پارکینگ این مجموعه بیش از۳۷۰۰ دستگاه خودرو می‌باشد.
شهردار منطقه هشت در این بازدید ضمن مناسب خواندن پیشرفت پروژه آیسان نسبت به سال‌های قبل، خواستار رفع مشکلات موجود با تعامل و همکاری ارگان‌های مختلف دخیل در پروژه شدند.
در ادامه دکتر مدبر به همراه جمع حاضر بصورت میدانی از محل پروژه و فعالیت عوامل بازدید نموده و دستورات مقتضی را جهت حل مشکلات و تسریع در ساخت پروژه صادر نمودند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
3
با عرض سلام

خوشحال شدیم که بعد از ۲۰ سال کما این پروژه جان دوباره گرفت .بی صبرانه منتظر خبرهای داغ و بدون تغییر از این پروژه هستیم ما یک پروژه عظیم میخواییم.باتشکر
حبیب امجدی
|
United States
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
سلام . آرزو میکنم هرچه زودتر تموم بشه . برای پیشرفت شهرمون به همچنین پروژه هایی نیاز داریم .ممنون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر