کد خبر: 965794
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
با حضور مسئولان شهري تبريز انجام شد
با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز، مدیر کل حقوقی شهرداری تبریز و شهردار منطقه 8 مراسم معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه 8 برگزار شد.

 در این مراسم دکتر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز، با اعطای حکمی از طرف شهردار تبریز، مهندس احمد انیسه به عنوان معاون جدید مالی و اقتصادی منطقه 8 منصوب و شروع بکار نمود.
 شهردار منطقه هشت در آیین معارفه معاون جدید مالی و اقتصادی منطقه ضمن تقدیر از زحمات مهندس جانفشان معاون مالی واقتصادی سابق منطقه و آرزوی موفقیت برای مهندس انیسه در سمت معاونت مالی اقتصادی منطقه 8، از ایشان به عنوان یکی از نیروهای باسابقه و توانمند شهرداری تبریز در عرصه عمرانی و مالی یاد نموده و افزود: مهندس انیسه یکی از نیروهای خوش فکر و در عین حال با اراده شهرداری تبریز میباشند که با توجه به شناختی که از ایشان داریم پیش بینی می شود منطقه هشت در حوزه های مالی و نیز اداری همچون گذشته منضبط، فعال و توانمند بوده و گام های موثری را در راستای اهداف و سیاست های کلان منطقه بردارد.
 مهندس عبدالهی همچنین ضمن اشاره به مشکلات مالی شهرداری تبریز و با اشاره به پروژه های فعال منطقه در حوزه های عمرانی و خدماتی، گفت: انتظاری که ما از معاون محترم مالی و اقتصادی منطقه داریم پیشبرد قانونی امورات در کنار انعطاف بخشی در اجرای وظایف محوله میباشد.
 شهردار منطقه 8 سیستم مالی و اقتصادی شهرداری را مهمترین بخش بدنه شهرداری دانسته و اعلام نمودند؛ انتظار میرود با تلاش مضاعف همکاران مالی و حرکت سیستمی آنها، شاهد افزایش قدرت مالی منطقه 8 و در نتیجه توسعه و همه جانبه منطقه تاریخی فرهنگی تبریز باشیم. 
شایان ذکر است مهندس انیسه پیش از این به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت سازمان عمران مشغول به فعالیت بودند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پدرام زیوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
1
سلام اقای انیسه ضمن تبریک به شما دلیر مرد بزرگوار و یار مظلومان ارزوی موفقیت در کارهایتان را دارم مدیون شما پدرام زیوری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر