کد خبر: 960677
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
پرواز‌های فرودگاه سهند از سر گرفته شود
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حق مطلب حمل و نقل هوایی استان اداء نشده است، گفت: پرواز‌های فرودگاه سهند از سر گرفته شود.

جواد رحمتی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار داشت: جایگاه مرزی و بین‌المللی تبریز، بعلاوه نقش اقتصادی و فرهنگی تبریز به عنوان شهر اولین‌ها زمینه را برای مطالبات بیشتر در حوزه حمل و نقل هوایی می‌طلبد.

وی اضافه کرد: مقایسه حداقلی با استان‌های همجوار و همتراز با تبریز که عنوان کلانشهر را دارد حکایت از آن دارد که متاسفانه امکانات فرودگاهی در حد و منزلت تبریز نیست.

رحمتی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه در فرودگاه سهند تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی این فرودگاه در جنوب غربی آذربایجان‌شرقی، راه‌اندازی خطوط پرواز از این فرودگاه به مقصد حداقل تهران و مشهد را محسوس کرده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های قانونی و کمبود اعتبارات استانی، احداث و بهره‌برداری از طرح‌های لازم در فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی نیازمند نگاه ویژه به منظور تامین اعتبارات از سوی شرکت فرودگاه‌های کشور را دارد.

این مقام حوزه عمرانی آذربایجان‌شرقی خواستار توجه ویژه به بهره‌برداری از ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی تبریز شد.

براساس این گزارش، در این مراسم مصطفی صفایی بعد از 5 سال سکانداری فرودگاه بین‌المللی فرودگاه شهید مدنی تبریز جایگاه خود را به رامین آذری داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر