کد خبر: 956536
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
سرويس ايران جوان آنلاين: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، از تشکیل انجمن جوانان کارآفرین کرمانشاه، در آینده نزدیک خبر داد.
کیوان کاشفی گفت: مجوز تأسیس این انجمن از مراجع مربوطه اخذ شده و به زودی اولین مجمع عمومی آن جهت تأیید اساسنامه و تعیین هیئت رئیسه تشکیل خواهد شد. عضو هیئت رئیسه اتاق ایران با اشاره به تشکیل انجمن جوانان کارآفرین کرمانشاه، در آینده نزدیک افزود: با توجه به اینکه این تشکل در سطح ملی نیز تشکیل خواهد شد تلاش داریم انجمن استان به زودی تأسیس شود تا امکان حضور نمایندگانی از استان در تشکل ملی جوانان کارآفرین داشته باشیم.

وی شرایط عضویت در این تشکل را داشتن حداکثر ۳۸ سال و مدارک مثبته و تأیید اتاق مبنی بر کارآفرین بودن متقاضیان و همچنین داشتن کارت بازرگانی اعلام کرد. کاشفی از عضویت واحد‌های دانش‌بنیان و استارتاپی با شرایط ویژه در این انجمن یاد کرد و گفت: در اساسنامه ترکیب هیئت رئیسه به شکلی دیده شده که امکان حضور بانوان کارآفرین نیز وجود داشته باشد. همچنین ذیل این انجمن کمیته‌های مختلفی دیده شده که ضمن متناظر بودن با کمیسیون‌های تخصصی اتاق امکان حضور در کارگروه‌های مربوطه را خواهند داشت.

رئیس اتاق کرمانشاه گفت: تاکنون در چهار استان این انجمن تأسیس شده و کرمانشاه پنجمین استانی است که موافقت تشکیل را از اتاق ایران دریافت کرده است. وی تشکیل این انجمن را برابر ماده ۵ قانون بهبود فضای کسب و کار کشور دانست و خاطرنشان کرد: با ثبت قانونی این انجمن توسط اتاق ایران جایگاه حقوقی محکمی برای فعالیت آن در نظر گرفته خواهد شد. کاشفی در پایان اظهار امیدواری کرد تشکیل این تشکل کمک شایانی به رشد و بالندگی نسل جدیدی از کارآفرینان که سرمایه‌های اصلی اقتصادی استان هستند، بنماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار