کد خبر: 954330
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۹۸ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرهنگ مهرداد پناهپوریان پلیس گفت : مشمولان مي بايست ساعت 7 صبح روز شنبه مورخ بيست و يکم ارديبهشت ماه 1398 در محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان در پایان تاکید کرد: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني @sarbazvazifeh از آخرين اخبار مطلع شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار