کد خبر: 953695
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
انتقاد سیداحمد خاتمی از افسارگسیختگی قیمت‌ها
ابزار این روز‌های ترامپ تهدید است، تهدید‌هایی که بسیار نخ‌نما شده و چنانچه در هر کشوری اثر داشته باشد در ایران اثر ندارد. ۴۰ سال است که گوش‌مان با این تهدید‌ها پر است.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه دوم نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، با بیان اینکه از اول پیروزی انقلاب تاکنون چهار جنگ نظامی، فرهنگی، سیاسی و الان جنگ اقتصادی را تجربه کرده و می‌کنیم، گفت: هیچ تردیدی در این زمینه نیست که ملت ایران در سه جنگ قبلی پیروز شده و در این جنگ هم پیروز می‌شود. خاتمی پنج رمز پیروزی این جنگ‌ها را خداباوری، بصیرت، حضور مردم در صحنه، مقاومت، وحدت و همدلی برشمرد و افزود: این‌ها عناصر پیروزی ملت ماست و با آن در آینده هم پیروز خواهیم شد.
خاتمی امریکا را کشور بحران‌زده دانست و ترامپ را دزد سرگردنه خواند و گفت: ترامپ مانند دزد سرگردنه‌ای است که باج‌گیری می‌کند. آقای ترامپ می‌گوید عربستان ۵۰۰ میلیون دلار بدهد تا امنیتش را تأمین کنیم سال آینده مبلغ بیشتر می‌شود. وی افزود: این شرایط، اهمیت مقاومت را نشان می‌دهد که با یک دیوانه‌ای طرف هستیم که اگر یک قدم عقب بنشینیم ۱۰ قدم جلو می‌آید. باید سر این دیوانه را به سنگ کوبید و تنها کسی که سر این دیوانه را به سنگ می‌کوبد، ملت ایران است. در این شرایط مذاکره، تسلیم است و تسلیم یعنی ذلت و ملت عاشورایی ایران ذلت ناپذیر و شعارشان هیهات منا الذله است.
امام جمعه موقت تهران گفت: ابزار این روز‌های ترامپ تهدید است، تهدید‌هایی که بسیار نخ نما شده و چنانچه در هر کشوری اثر داشته باشد در ایران اثر ندارد. ۴۰ سال است که گوش‌مان از این تهدید‌ها پر است. وی اضافه کرد: یکی از این تهدید‌ها به صفر رساندن صادرات نفت ایران است. امریکا به خوبی می‌داند نظام ما هر چقدر بخواهد نفت تولید می‌کند و به کوری چشم شما هر چقدر هم که بخواهد، صادر خواهد کرد.
خاتمی خاطرنشان کرد: امریکا باید بداند این شیطنت‌هایش بی‌پاسخ نمی‌ماند، ملت ایران، ملت غیوری است که در جنگ هشت ساله‌اش شما و اذناب‌تان را از پا درآورد، این ملت در برابر کسانی که برضدش توطئه می‌کنند، تماشاچی نخواهد بود. وی خوی امریکا را خوی زیاده‌خواهی دانست و یادآور شد: این زیاده‌خواهی علاوه برملت ایران، با سایر ملت‌ها هم وجود دارد. امام جمعه موقت تهران گفت: ملت بداند، راه مبارزه، ایستادن در برابر زیاده‌خواهی امریکاست. خطیب موقت تهران با بیان اینکه امریکا با این همه شیطنت و توطئه، احمق‌ترین نظام جهان است، گفت: اوج محبوبیت سپاه، در زمانی است که نیرو‌های مسلح، به‌ویژه سپاه در واقعه سیل خوش درخشیده و خدمت ارزنده به مردم انجام دادند، سپاه را گروه تروریستی معرفی می‌کند و سبب می‌شود حتی آنانی که میانه‌ای با سپاه نداشتند، مخالفت کنند و محبوبیت سپاه بیشتر شود. تردید نکنید امریکا درحال افول است و ملت ایران ماندنی هستند.
خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌هایش درباره گرانی‌های اخیر و افسارگسیخته، تصریح کرد: نباید کسی انتظار داشته باشد خطیب جمعه که زبان مردم است از این گرانی‌های افسارگسیخته نگوید؛ این قطعاً توطئه دشمن قسم خورده است، اما نباید سوء مدیریت‌ها را تحت الشعاع قرار دهد. وی گفت: مدیریت جهادی می‌تواند کاری کند این شرایط پیش نیاید و از مسئولان می‌خواهیم تصمیمات‌شان پخته‌تر و سنجیده‌تر باشد. بعد از ۴۰ سال دیگر آزمون و خطا صورت نگیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
این چه دولت امیدی است .که به جزء خبرهای بد وهر روز خبر تورم و گرانی وتهدید وتحریم دشمنان هیچ خیر دیگری دراونیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
مسبب این همه بدبختی دولت است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار