کد خبر: 952208
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
یک زوج جوان تبریزی اقدام به طراحی منحصر به فردترین کارت دعوت عروسی کردند که تعجب همه را برانگیخته است و عکس آن دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد.
جوان آنلاین: برگزاری مراسم عروسی یکی از پر استرس‌ترین کار‌هایی است که هرکسی در زندگی‌اش آن را تجربه می‌کند.

یکی از موارد مهمی که باید در آن دقت به خرج داد کارت دعوت به عروسی برای اقوام و آشنایان است. با توجه به فهرست مهمانان که از قبل تدارک دیده‌اید باید کارت‌های دعوت را با توجه به سلیقه صاحب مجلس آماده کنید، اما این بحث زمانی جالب می‌شود که عروس و داماد با توجه به ایده‌ای منحصر به فرد به طراحی آن پرداختند.

زوج هنرمند آذربایجانی کارتی به یاد ماندنی برای مهمانان بوجود آوردند.

نوعدوستی و همدلی مردم ایران و به خصوص آذربایجانی‌ها در جای جای این خطه صحنه‌های درخشانی از انسانیت را به نمایش گذاشت.

در این میان زوج جوان ساکن میانه در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه برای همدردی با سیل‌زدگان، علاوه بر اینکه هزینه برگزاری جشن عروسی خود را به هموطنان سیل زده اهدا کردند، در کارت دعوت عروسی از بستگانشان خواسته‌اند تا هدایای عروسی را به حساب هلال احمر [۹۹۹۹](شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر، واریز از طریق شماره ‏کارت بانک ‏ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و واریز از طریق شماره کارت بانک رفاه: ۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰) واریز و تصویر فیش واریزی را برای آن‌ها ارسال کنند تا در آلبوم زندگی‌شان به عنوان یادگاری نگهداری کنند.
 
زوج تبریزی همه را سورپرایز کردند +عکس
اکبر ساجد و فرزانه نعمتی، عروس و داماد خَیّر، طبق هماهنگی، آقا داماد و عروس خانم امروز همزمان با میلاد امام زمان (عج) نیمه شعبان با سفر به مشهد مقدس زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
1
عالی عالی عالی عالی عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار