کد خبر: 952049
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
در جشنواره جوان استان البرز دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد بعنوان شهردار برتر استان در حوزه جوانان انتخاب و با اهداء لوح و تندیس از وی تجلیل شد .

شهردار هشتگرد این افتخار را حاصل تعامل ، همفکری و حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، امام جمعه ، فرماندار و سایر مسؤلان شهرستان دانست .

وی گفت : رویکرد شهرداری و شورای هشتگرد توجه به جوانان و فراهم ساختن زیرساختهای لازم برای استفاده این قشر از جامعه ، مشارکت جوانان در امور شهر و استفاده از پتانسیل آنها در مدیریت شهری بوده و با توجه خاص ریاست محترم شورا به امور فرهنگی طی سال ۹۷ نتایج خوبی از این رویکرد حاصل شده است .

همکاری با سازمانهای مردم نهاد ، تعامل با دستگاههای فرهنگی ، برگزاری نشست های هم اندیشی با جوانان ، تعامل با حوزه بسیج شهر و پایگاههای بسیج ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، تجهیز اماکن فرهنگی و ورزشی ، توجه به نشاط شهروندی و استفاده از ظرفیت مجتمع سینمایی ۹ دی ، برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری ، بکار گیری قهرمانان ملی در شهرداری ، جوانگرایی در انتصابات ، اجرای برنامه های مختلف در زمینه اوقات فراغت جوانان ، برگزاری همایش بزرگ پیاده روی و ... بخشی از عملکرد شهرداری هشتگرد در حوزه جوانان بوده است .

امیر بهمنی بعنوان رئیس هیئت تنیس شهرستان ساوجبلاغ نیز فعالیت گسترده ای در ساماندهی این ه‍یئت ، استعداد یابی و هدایت جوانان تنیس باز این شهرستان به مسابقات استانی و کشوری داشته است .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
0
دعا میکنم آقای امیر بهمنی بیش از پیش در خدمت به مردم مستضعف و هدایت درست آحاد مردم موفق و پیروز باشند.
آمین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار