کد خبر: 951931
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبرداد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: برای پیشگیری از تخلفات و بورس بازی زمین، ساخت وساز در شهرک‌های صنعتی البرز طبق زمانبندی انجام می‌شود.

محمد امین بزازی پور فرشی افزود: با نظارت بر روند ساخت ‌و ساز واحدهای صنعتی و تعیین فرصت قانونی و مهلت برای ساخت‌وساز، امکان بورس ‌بازی زمین و سوء استفاده افراد سودجو در فضای شهرک‌های صنعتی البرز وجود نخواهد داشت .

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزادسازی آن‌ها از برنامه‌های مهم شرکت است اظهار داشت: با واگذاری اراضی راکد به متقاضیان دیگر، روند ساخت ‌و ساز و اجرای طرح‌های صنعتی شتاب می‌گیرد.

بزازی پورفرشی گفت: بر مبنای دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف انجام تعهدات طرف ‌های قرارداد، پس از 2 مرحله ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیات حل‌اختلاف و داوری اقدام می شود.

وی ادامه داد: دریافت نکردن پروانه ساختمانی، اجرا نشدن ساخت ‌و ساز، عدم اخذ پروانه پایان کار، وجود بدهی مالی، حق شارژ و گاز، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس و منعقد نشدن قرارداد و تحویل از موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در جلسات هیات حل‌اختلاف و داوری بررسی می‌شود.

وی گفت: فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال می شود.بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار