کد خبر: 951079
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
معاون وزیر راه وشهرسازی در خصوص اعتراض گروه‌های جهادی به پرداخت هزینه زیاد عوارضی جاده منتهی به پلدختر توسط گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی در صورتیکه حکم داشته باشند و اثبات کنند که گروه جهادی هستند از آن‌ها عوارضی دریافت نخواهد شد.
سرويس جامعه جوان آنلاين: خیرالله خادمی، معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم آنلاین در مورد هزینه زیاد عوارضی جاده منتهی به پلدختر که برای سواری ۱۵۰۰۰ تومان است، گفت: این جاده را بخش حصوصی ساخته است.

وی افزود: به لحاظ کیفیت و امکانات اصلا قابل قیاس با جایگاه‌های دیگر نیست و به همین علت هزینه ساخت این جاده زیاد شده است و بخش خصوصی این هزینه را دریافت می‌کند.

خادمی در پاسخ به سوالي مبنی بر اینکه چرا دولت در این موقعیت ویژه و خاص که امدادرسانی به مناطق سیل زده دارد انجام می‌شود درخواست نکرده هزینه زیاد این عوارضی کاهش پیدا کند؟ گفت: این ابلاغیه از روز سوم سیل اتفاق افتاده که عوارضی این جاده موظف است پلاک‌های خودرو مربوط به پلدختر را از آن‌ها عوارضی نگیرد و در مورد گروه‌های جهادی هم در صورتیکه حکم داشته باشند به اثبات کنند که گروه جهادی هستند هم قرار است از آن‌ها عوارضی دریافت نشود.

معاون وزیر راه وشهرسازی ادامه داد: اگر گروه‌های جهادی هستند که حکم دارند، اما از آن‌ها عوارضی دریافت شده به ما اطلاع دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار