کد خبر: 950741
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
در دیدار نوروزی فرماندهان پایگاه‌های بسیج:
شهردار کرج از کارکنان تمام مناطق و سازمان‌ها خواست تا با اختصاص یک روز از حقوق خود به هموطنان سیل زده کمک کنند.

علی اصغر کمالی زاده در دیدار نوروزی فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداری و اعزام گروه جهادی بسیج به مناطق سیل زده اظهار کرد: باعنایت به ضرورت ارسال کمک‌های فوری به هموطنان خسارت دیده، شهرداری کرج حسب وظیفه و رسالت اجتماعی، در اقدامی فوری به پویش اختصاص یک روز حقوق برای کمک به این هموطنان پیوسته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، تاکنون دو دستگاه کامیون، دو دستگاه بابکت ،یک دستگاه لجن کش و یک دستگاه بالابر نیسان به همراه یک تویوتا کمک های غیر نقدی شامل کمک‌های غذایی و پتو و چادر مسافرتی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

شهردار کلانشهر کرج بیان کرد: شهرها و روستاهای استان لرستان و گلستان در محاصره سیل قرار دارد و زیرساخت‌های آن از بین رفته است و کمک فوری مسئولان و مردم را می‌طلبد.

کمالی زاده تاکید کرد:کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس  باید به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.

وی با اشاره به موافقت اعضا شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر اختصاص دو میلیارد و 500میلیون ریال برای کمک به استان های سیل زده افزود: امکانات دولتی برای کمک به سیل زدگان جوابگو نیست بنابراین باید همه بخش ها به کمک بیایند.

کمالی زاده با بیان اینکه وظیفه بسیج صیانت از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است ،عنوان کرد: مردم با ابعاد مختلف جانفشانی بسیجیان در دفاع مقدس آگاه هستند و می‌دانند که بسیج در عرصه‌های مختلف ورود فعال و موفقی داشته است.

شهردار کرج گفت: به هرحال سیل تمام می شود ولی ما موظف به آینده نگری و نگاه عمیق تر و مدیریت بحران در ساخت و سازها، لایروبی مسیل ها و ایمن سازی برای جلوگیری از خسارت های بیشتر در لحظه وقوع سیل هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار