کد خبر: 950669
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه اربعینی‌ها به ندای یا حسین (ع) سردار سلیمانی جهت کمک به هموطنان سیل‌زده لبیک گفتند، از افزایش موکب‌های فعال در مناطق سیل‌زده‌خوزستان به ۸۱ موکب خبر داد
سرويس جامعه جوان آنلاين: حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات که در مناطق سیل‌زده خوزستان حضور دارد، در تشریح آخرین آمار مربوط به خدمات‌رسانی موکب‌های اربعینی در این استان گفت: هم اکنون ۸۱ موکب با ظرفیت خدمات رسانی به ۱۱۰هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: ۲۰ موکب نیز با ظرفیت۵۰ هزار نفر در حال استقرار در مناطق مشخص شده در استان خوزستان هستند.

پلارک تصریح کرد: ۳۰ موکب دیگر نیز با ظرفیت خدمات رسانی به ۱۰۷ هزار نفر هم اکنون در مسیر بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز و فردا در محل مستقر شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ۷۹ موکب دیگر با ظرفیت خدمات رسانی به ۳۰۴ هزار نفر برای اعزام به خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: آمار مربوط به خدمات رسانی موکب‌ها در استان لرستان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی برای گسیل موکب‌های اربعینی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان، شاهد افزایش حضور جهادی و خالصانه دوستداران اهل بیت علیهم السلام در مناطق بحرانی هستیم.

پلارک با بیان اینکه تجربه خادمان و مدیران موکب‌ها در میزبانی از زائران اربعین پشتوانه خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در شرایط بحرانی است، اظهار داشت: از آنجا که این مأموریت در پی شرایط اضطراری و غیرقابل پیش‌بینی شده به موکب‌ها سپرده شده است، نیازمند پشتیبانی مردمی هستیم.

وی ادامه داد: هموطنان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره ۲۳۳ مربع (#۲۳۳*) کمک‌های خود را به موکب‌های مستقر در مناطق سیل زده اهداء کنند. این موکب‌ها یک ماه در مناطق سیل زده خوزستان و لرستان به هموطنان سیل زده خدمات خواهند داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار