کد خبر: 948888
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان از آمادگی خود و همراهی مدیران اجرایی استان برای حضور هفتگی در اتاق بازرگانی اصفهان و حل مسایل واحد‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،عباس رضایی در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی  از منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان خواست که نقش یک بازوی کارشناسی برای  استانداری ایفا کنند و افزود:از هیات نمایندگان  اتاق بازرگانی می خواهیم که به استانداری در واگذاری اختیارات و هدایت  تسهیلات ,و رفع موانع تولید کمک کند.
رضایی تصریح کرد:از تیم جدید اتاق می خواهیم نواوری و خلاقیت برای حل مسایل روز اقتصادی ارایه دهند و برای مسایل راهکار جدیدی مطرح کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:مقررات بری گیر دادن و ایجاد گره  نیست بلکه برای گره باز کردن و تسهیل کسب و کار است و از این رو باید مدیران و مسوولین  به مقررات به دید حل مسایل  مشکلات  مردم بویژه فعالان اقتصادی نگاه کنیم .  
سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:در سال 94 شورای گفتگو استان 14 جلسه رسمی شورا و 42 جلسه کارشناسی برگزار کرد که در بین استان ها بی نظیر است.
وی تصریح کرد:95 مصوبه شورای گفتگوی استان  شامل 58 مصوبه ملی و 37 مصوبه استانی بود که بیش از 50 درصد مصوبات اجرایی و مصوبات ملی شورا مورد تایید شورای گفتگو کشور قرار گرفت .
سهل آبادی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در 11 اسفند گفت:از 2 هزار و 300 واجد رای ،1150 دارننده کارت بازرگانی در انتخابات شرکت و اعضای جدید هیات نمایندگان را انتخاب کردند.
ناصر موسوی لارگانی رییس مجمع نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با تاکید بر هم افزای بخش دولتی و خصوصی استان برای حل مسایل فعالان اقتصادی گفت:استان اصفهان با چالش های بسیاری روبروست و برای حل آن به یک نگاه ویژه از سوی مسوولین استانی و کشوری نیاز داریم.
وی مسایل بانکی،مالیاتی و تامین اجتماعی را  سه چالش مهم اقتصادی استان برشمرد و گفت:بخش دولتی و خصوصی با همراهی یکدیگر باید موانع پیش روی واحدهای تولیدی را که حتی یک اشتغال ایجاد کردند را بردارند.
محمد محمدی  معاون قضایی دادگستری استان اصفهان  در این جلسه حمایت از تولیدکنندگان را یکی از  موضوعات مورد تاکید دستگاه قضایی برشمرد.
وی خواستار تصویب قانون جامع داوری در مجلس شورای اسلامی شد و گفت:این قانون می تواند در حل دعاوی  تجاری نقش مهمی ایفا کند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر