کد خبر: 948885
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
استاندار اصفهان تاکید کرد:
دکتر عباس رضایی اظهارداشت: باید با حفظ و صیانت از ارزش‌ها برای گسترش مراودات بین المللی و توسعه صنعت گردشگری در اصفهان تلاش نماییم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري اصفهان، دكتر عباس رضايي در جلسه شوراي امور بين الملل استان، ضمن مهم برشمردن اين جلسه، اظهارداشت: با توجه به جايگاه مهم استان در سطح بين الملل، مديران ذيربط بايد براساس پروتكل ها و سياست هاي وزارت خارجه اقدام نمايند.
استاندار اصفهان با بيان اينكه در امور بين الملل استان بايد ضوابط و چارچوب هاي نظام مدنظر قرار گيرد، تصريح كرد: با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالاي استان در بخش هاي مختلف بايستي در جهت افزايش مراودات و گردشگري گام برداريم.
عباس رضايي با اشاره به لزوم گسترش روابط فرهنگي و اجتماعي و همچنين علمي و دانشگاهي اظهارداشت: نبايد تنها بر روي روابط سياسي بين كشورها تمركز شود و بايد سفرها در قالب اتاق بازرگاني و دانشگاه ها، هنرمندان گسترش يابد.
وي با تاكيد بر اينكه بايد فضاي بيشتر  براي فعاليت تورهاي گردشگري فراهم گردد، تصريح كرد: برگزاري هفته هاي فرهنگي اصفهان در كشورهاي مختلف و بالعكس مي تواند در تعاملات فرهنگي تاثيرگذار باشد.
رضايي تاكيد كرد: بايد ضمن صيانت از ارزش ها بتوانيم تدابير لازم را براي گسترش مراودات بكارگيريم.
استاندار اصفهان با اشاره به برگزاري مراسم  گراميداشت روز اصفهان، و  جشن هاي ملي و  مذهبي، اظهارداشت : بايد در اين مراسم ها به ابعاد شخصيتي بزرگان دين و انقلاب و شخصيت هاي بزرگ ملي كشور نيز پرداخته شود.
وي از آمادگي اصفهان براي ميزباني از تورگردان ها و شركت هاي تورگرداني بين المللي خبر داد و افزود: بايد با برگزاري همايش ها و برنامه هاي بين المللي در اصفهان، بتوانيم توانمندي ها و ظرفيت هاي اصفهان را براي جذب گردشگران خارجي بكار گيريم.
عباس رضايي با تاكيد بر اينكه بخش هاي مختلف نبايد فعاليت هاي يكديگر را خنثي نمايند، افزود: بايد همدل و همزبان و با هم افزايي بيشتر  و احترام به سليقه هاي مختلف در راستاي توسعه استان بويژه صنعت گردشگري در اصفهان تلاش كنيم.
مديرارشد استان با اشاره به اينكه توسعه فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان در حال پيگيري است و اقدامات موثري در حال انجام است، اظهارداشت: در برنامه هاي مرتبط با امور بين الملل بايد پروتكل ها و سياست هاي وزارت خارجه در راس برنامه ها قرار گيرد.
استاندار اصفهان با اشاره به بازگشايي زاينده رود در ايام نوروز با دستور رئيس جمهور محترم با محفوظ ماندن سهم آب كشاورزان غرب و شرق، اظهارداشت: اين امر علاوه بر افزايش مسافران در ايام نوروز، باعث افزايش نشاط و شادابي در مردم خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر