کد خبر: 948860
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب تهران با انتقاد از عملکرد دولت روحانی گفت که «بزرگ‌ترین اشکال دولت روحانی این است که نگاه کلان به مسائل کشور ندارد و پروژه‌ای کار می‌کند، این دولت پیر، سیر، کند و پروژه‌ای است و تنها حسنش این است که دولت رئیسی نیست.» وکیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی بود و حالا معترف است که تنها حسن این دولت را در «دولت رئیسی نبودن» می‌داند. این عبارت یعنی اعتراف به اینکه دولت حسن روحانی که امثال وکیلی برای رأی آوردن آن آن‌قدر تلاش کردند، به خودی خود هیچ حسنی ندارد. ترساندن مخاطب از دولت رئیسی بدون آنکه تجربه یک روز آن را داشته باشند، بیشترین محتوای فعالیت انتخاباتی روحانی و ستادهایش را در سال ۹۶ تشکیل می‌داد.
وکیلی سخنان جالب توجه دیگری هم دارد. او در مورد انتخابات ۸۸ و وضعیت اصلاح‌طلبان معتقد است که «بزرگ‌ترین اشکال اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ عدم موضع واحد بین رهبران این جریان (هاشمی، خاتمی، کروبی و موسوی) بود» و بعد تأکید می‌کند که «برخلاف موسوی و کروبی، آقایان هاشمی و خاتمی اعتقادی به تقلب در انتخابات نداشتند.» وکیلی اضافه می‌کند که «بعد از انتخابات ۸۸ در جلسات خصوصی متعددی خدمت آقایان هاشمی و خاتمی رسیدم و شاهد بودم که آقای خاتمی بار‌ها نسبت به بیانیه‌های موسوی و کروبی اعتراض داشت و با آن همراه نبود. خاتمی از آمدن موسوی ناراحت بود، چون بعد آمدن موسوی، مجبور به کناره‌گیری شد و مواضع بعد از انتخابات خاتمی و موسوی نیز با هم تفاوت داشت.»
این بخش از سخنان وکیلی هم گرچه شاید برای تطهیر خاتمی و هاشمی از دروغ تقلب گفته شده، اما در واقع نشان از نفاق امثال خاتمی دارد که در ظاهر با موسوی و بیانیه‌های دروغش و ادعای تقلب همراه شد و در باطن و جلسات خصوصی حرف از عدم اعتقاد به تقلب می‌زد. در عین حال حاضر نیست عدم تقلب را رسماً به مردم اعلام کند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
3
امام خمینی (ره) وامام خامنه ای درقلب منند.وفرزندان حضرت زهرا (س) رادوست دارم از ... ملعون متنفر وبیزارم همچنین از آن ... دیگر.....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
2
خدا لعنت کند خیانت کاران را به این نظام را ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار