کد خبر: 948117
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت گاز البرز:
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: شبکه گازرسانی کرج قدیمی است و نگهداری از آن هزینه زیادی دارد.

حسین تقی نژاد اظهار کرد: از احداث شبکه‌های گازرسانی البرز حدود 30 سال می‌گذرد و نگهداری از آنها بسیار هزینه بر است به همین دلیل باید به فکر بهسازی و نوسازی آن باشیم.

وی گفت: در حال حاضر در استان بیش از 850 هزار مشترک گاز در سه بخش صنعت،کشاورزی و خدمات وجود دارد که در شش هزار شبکه توزیع، تغذیه و انتقال به آنها خدمات رسانی می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان توضیح داد: با توجه به توسعه روز به روز جمعیت استان به دنبال توسعه شبکه گازرسانی هستیم که این امر با تخصیص اعتبار مناسب و ایجاد زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد.

تقی نژاد با اشاره به پروژه انتقال از بویین زهرا به چهارباغ توضیح داد: پروژه خط انتقال گاز از بویین زهرا به چهار باغ به طول 70 کیلومتر و سایز 36 اینچ به زودی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

این مسئول همچنین بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز به ویژه در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: باید ساز وکاری برای صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش‌های مختلف به ویژه کارخانه‌ها ایجاد شود.

وی گفت: علاوه بر این در ساختمان سازی نیز باید الگوهای کشورهای توسعه یافته پیاده شود و ساخت ساختمان‌های سبز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز کرد: باید به دنبال فرهنگسازی در مصرف بهینه گاز باشیم تا این انرژی تجدید ناپذیر سهم آیندگان هم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار