کد خبر: 947459
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اشکالات موجود در بررسی بودجه گفت: اشکال مهم این است که مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری اطلاعات کافی در اختیار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز قرار نمی‌دهند و از شهردار تبریز می‌خواهیم در این زمینه پاسخگو باشد.

محمدباقر بهشتی با اشاره به بررسی لایحه بودجه اظهار داشت: شهرداری لایحه را یک روز قبل از زمان مقرر به شورا داده است و همزمان شورا نیز بررسی بودجه را شروع کرده و در چند شکل بررسی شده است.

 وی ادامه داد: در زمینه عمران نیز بودجه پیش نهادی شهرداری در کانال‌های مختلف بررسی شده و گروه‌های کارشناسی نیز در مرکز پژوهش‌ها تشکیل شده است که در سه محور حفظ وضعیت فعلی، انجام پروژه‌های جدید و اتمام پروژه‌های گذشته بررسی انجام گرفته و به اتفاق نظر با مناطق و سازمان‌های شهرداری رسیده‌ایم.

بهشتی با اشاره به اشکالات موجود در بررسی بودجه گفت: اشکال مهم این است که مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری اطلاعات کافی در اختیار مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز قرار نمی دهند و از شهردار تبریز می‌خواهیم در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: باید تعداد کارکنان شهرداری برای ما مشخص باشد که بر این اساس جمع کارکنان شهرداری حدود 6 هزار و 500 نفر است.

بهشتی خاطرنشان کرد: محل کار تمام پرسنل شهرداری باید مشخص شود در حالی که شهرداری تهران تمام اطلاعات 65 هزار نیروی کار خود و حقوق دریافت آنان را در سایت قرار داده شهرداری تبریز هم باید این کار را طبق لیست تائید شده انجام دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر