کد خبر: 946804
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
رزمایش ولایت ۹۷ نیروی دریایی ارتش که از سوم اسفندماه در آب‌های جنوب و جنوب شرق کشور از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و مدار ۱۰ درجه اقیانوس هند آغاز شده است، روز گذشته و در دومین روز از مرحله سوم، هواپیما‌های بدون سرنشین نیروی دریایی مجهز به انواع بمب اقدام به مقابله با یگان‌های دشمن فرضی کردند.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش فارس در ادامه این عملیات، یگان‌های پدافندی نیروی دریایی نیز توانستند با سامانه‌های در اختیار خود ازجمله موشک دوش‌پرتاب میثاق، یک فروند پهپاد متعلق به دشمن که قصد نفوذ به آسمان کشورمان را داشت، مورد اصابت قرار داده و سرنگون کنند.
همچنین در ادامه این رزمایش، هواناو‌های یگان هوادریا در کنار انجام مأموریت‌های ذاتی حمل و نقل سریع نیرو‌ها در مناطق مختلف عملیاتی، اقدام به پرتاب موشک کروز سطح به سطح کردند. این موشک توانست هدف مورد نظر را در فاصله دور با موفقیت مورد اصابت قرار دهد. متخصصان جوان نیروی دریایی ارتش با ابتکار و دانش توانستند برای اولین بار هواناو‌هایی که تاکنون فقط مأموریت جابه‌جایی نیرو‌ها را برعهده داشتند به سامانه‌های پرتاب موشک مجهز کرده و در این رزمایش با موفقیت به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار