کد خبر: 946533
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
دو پسر جوان که خود را مدیران شرکت‌های معروف مبل‌سازی معرفی می‌کردند، پس از قرار با دختران شاخ‌های اینستاگرامی به بهانه ساختن فیلم تبلیغاتی آن‌ها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.
جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، افراد زیادی هستند که به خاطر بدست آوردن پول برای انجام کاری بدون تحقیق به افرادی که خود را سرشناس یا مدیر شرکت‌های بزرگی معرفی می‌کردند اعتماد می‌کنند و همین اعتماد نابجا گاهی آن‌ها گرفتار افراد شیاد و هوسرانی می‌شوند. سه دختر جوان معروفه به شاخ اینستاگرام به خاطر اعتماد نابجا در دام هوس دو پسر جوانی که مدعی بودند صاحب شرکت مبل‌سازی معروفی هستند، گرفتار شدند.
نخستین شکایت شامگاه شنبه سیزدهم بهمن‌ماه امسال از سوی زن ۲۵‌ساله‌ای به نام ملوسک به اتهام آزار و اذیت در اداره پلیس مطرح شد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من از فعالان و پرکاران اینستاگرام هستم و طرفداران زیادی دارم که به عنوان فالور مرا در پیجم همراهی می‌کنند. از این رو مدیران زیادی برای تبلیغات شرکت‌شان به من مراجعه می‌کنند تا کالا یا خدمات آن‌ها را در پیج اینستاگرامم تبلیغ کنم و در این زمینه سابقه زیادی در برند‌سازی و تبلیغات دارم و هر روز هم به فالور‌های من افزوده می‌شوند به طوریکه از همین راه درآمد خوبی دارم. وی ادامه داد: چند روز قبل مردی از طریق اینستاگرام برای من پیامی فرستاد و گفت: مدیر شرکت مبل‌سازی معروفی است. او گفت: وقتی پیج شما را در اینستاگرام دیدم تصمیم گرفتم برای تبلیغ کالاهایم به شما مراجعه کنم. ما با هم ارتباط پیامکی داشتیم و او هم چند مدل از تولیداتش را برای من فرستاد و در نهایت تصمیم گرفت برای تولیدات شرکتش فیلم تبلیغاتی بسازم و در پیج اینستاگرامم فیلم را بارگذاری کنم.

به جای استودیو فیلمبرداری مرا به باغ متروکه بردند
پس از توافق اولیه او راننده‌اش را بدنبال من می‌فرستاد تا به شرکتش بروم و بعد از قرار‌داد نهایی در استودیویی که در کارگاه مبل سازی‌اش فراهم کرده فیلم تبلیغاتی بسازم. سرانجام طبق قرار قبلی ساعت حدود ۸ شب پسر جوانی با خودروی ۲۰۶ سفید رنگی به در خانه ما در حوالی بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و مرا به مقصد شرکت در حوالی چهارراه یافت آباد سوار کرد. راننده که عینک زده بود در همان ابتدا چند برگه که به گفته او متن فیلم نامه بود به من داد و تا برای انجام تست بازیگری در استودیو آماده باشم. در حالی که مشغول مطالعه فیلم نامه بودم به چهار راه یافت‌آباد رسیدیم و راننده، پسر جوان دیگری را که مدعی بود کارمند شرکت است سوار خودرو کرد و او گفت که باید ابتدا برای بازدید به کارگاه مبل‌سازی که استودیو فیلمبرداری آنجا است، برویم و پس از آن به دفتر شرکت برگردیم. پس از طی مسافت کوتاهی راننده به سمت جاده خاکی حرکت کرد که به او اعتراض کردم و در همین لحظه پسر جوانی که در صندلی جلو نشسته بود به من حمله کرد و تازه فهمیدم در دام افراد شیطان صفتی گرفتار شده‌ام. آن‌ها مرا به زور به داخل باغ متروکه‌ای بردند و پس از آزار و اذیت مرا در همان بیابان‌های اطراف رها کردند و از محل گریختند. پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و شناسایی عاملان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شکایت یکی دیگر از شاخ‌های اینستاگرام
مأموران در نخستین شاخه از تحقیقات دریافتند چند روز قبل دختر ۱۹‌ساله دیگری هم که به همین شیوه ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است در اداره پلیس از دو پسر شیطان صفت شکایت کرده‌است.
شاکی گفت: چند سالی است در اینستاگرام فعالیت دارم و به خاطر اینکه فالور‌های زیادی دارم کار‌های تبلیغاتی هم در پیجم انجام می‌دهم و از این راه درآمد خوبی دارم. چند روز قبل مردی از طریق اینستاگرام با من ارتباط گرفت و گفت: مدیر دفتر شرکت مبل‌سازی هستم و مدیر عامل شرکت قصد دارد برای تبلیغات شرکتش فیلمی بسازد و به همین خاطر از من خواسته تا با شما که از فعالان شناخته شده اینستاگرام هستی تماس بگیرم و برای ساختن فیلم تبلیغاتی با شما قرار بگذارم. در نهایت من قبول کردم برای عقد قرار داد ساخت فیلم تبلیغاتی به شرکت او بروم تا اینکه روز حادثه مرد پژو سواری به عنوان راننده شرکت به دنبال من آمد. من همراه مادرم راهی شرکت شدیم، اما راننده پس از سوار کردن یکی از کارمندان شرکت مادرم را جلوی مرکز تجاری مبل فروشی در چهار راه یافت‌آباد پیاده کرد و از مادرم خواست به فروشگاه آن‌ها برود تا مرا برای عقد قرار داد به دفتر مرکزی پیش مدیر عامل ببرند. وقتی مادرم پیاده شد خودرو به راه افتاد و ناگهان به سمت جاده خاکی رفت. تلاش کردم در را باز کنم و پیاده شوم، اما در از داخل باز نمی‌شد و آن‌ها به زور مرا به داخل باغ متروکه‌ای بردند و....

دستگیری متهمان هوسران
بدین ترتیب مأموران تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند تا اینکه پس از بررسی تصاویر به دست آمده موفق شدند صاحب خودروی پژو را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان داد صاحب خودرو چند سال قبل فوت کرده و پس از آن خودرو در اختیار پسر ۲۱‌ساله‌اش به نام جواد قرار دارد. بدین ترتیب مأموران جواد را در باقر‌آباد در جنوب تهران شناسایی و بازداشت کردند. مأموران در بازرسی از خودروی‌۲۰۶ او، یک کارت عابر بانک متعلق به دختر جوانی را کشف کردند که مشخص شد دختر جوان که اهل شهرستان کرج است به همین شیوه از سوی دو متهم ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌است. متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش به نام حمید ۲۲‌ساله اعتراف کرد. مأموران در ادامه همدست متهم را نیز دستگیر کردند.
جواد در بازجویی‌ها گفت: من و حمید هر دو در بازار مبل کار می‌کنیم. آنجا با دختران و مردان زیادی روبه‌رو شدیم که برای تبلیغ کالا‌های شرکت به دفتر شرکت‌های مبل‌سازی رفت و آمد داشتند. اکثر آن‌ها شاخ‌های معروف اینستاگرام بودند که پول زیادی برای تهیه فیلم تبلیغاتی از مدیران شرکت می‌گرفتند. همین موضوع باعث شد تصمیم شیطانی بگیریم و پس از اینکه چند دختر معروف به شاخ اینستاگرام را شناسایی کردیم با آن‌ها ارتباط گرفتیم و خودمان را مدیران شرکت‌های مبل‌سازی معرفی کردیم و به بهانه ساختن فیلم تبلیغانی با آن‌ها قرار می‌گذاشتیم و آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم. من همیشه به عنوان راننده شرکت به دنبال آن‌ها می‌رفتم و برای اینکه شناسایی نشوم از عینک و کلاه‌گیس استفاده می‌کردم.
دو متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی سهرابی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از تمامی شکات احتمالی که بدین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار