کد خبر: 946225
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
راننده مسافربر که متهم است در زمان پخش بازی ایران و پرتغال دانشجوی دکترا را ربوده و به او تعرض کرده است، روز گذشته در جلسه دادگاه جرمش را انکار کرد.
جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساماندهی نشدن خودرو‌های مسافربر شخصی همواره به شکل‌گیری پرونده‌های سرقت و تعرض به مسافران منجر می‌شود. افراد به صورت فردی یا گروهی در پوشش مسافربر اموال شهروندان را سرقت یا به برخی تعرض می‌کنند. در پرونده‌ای که روز گذشته در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد دانشجوی دختری که در مقطع دکتر تحصیل می‌کرد برای دادگاه شرح داد که چگونه در دام راننده‌ای مسافربر گرفتار شده است. پنجم تیرماه امسال دختری با مراجعه به اداره پلیس پایتخت از راننده خودروی پراید به اتهام آدم‌ربایی و اذیت و آزار شکایت کرد.
او گفت: «دانشجوی دکترای رشته تاریخ هستم. شب گذشته می‌خواستم از دانشگاه تهران به خوابگاهم در خیابان کارگر بروم، اما هر چه منتظر اتوبوس یا تاکسی شدم خبری نشد. آن شب خیابان‌ها به خاطر بازی فوتبال ایران و پرتغال خیلی خلوت بود و وسیله عمومی هم کم بود به همین دلیل وقتی خودروی پراید توقف کرد مجبور شدم سوار شوم. راننده دو مسافر داشت به همین دلیل با خیال راحت سوار شدم، اما راننده بعد از پیاده کردن دو مسافر به سمت خیابان جلال تغییر مسیر داد. او در محل خلوتی بدون توجه به التماس‌هایم....»
بعد از طرح شکایت و ثبت مشخصات راننده و خودروی وی از سوی شاکی، مأموران توانستند راننده خودرو به نام سیاوش را شناسایی و بازداشت کنند. مرد جوان در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد و مدعی شد دختر جوان دروغ می‌گوید و ساعت حادثه در باشگاه بوده است، اما بنا به شواهد موجود وی به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع روانه زندان شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
به این ترتیب متهم صبح دیروز در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت و بعد از اعلام رسمیت جلسه، شاکی در جایگاه ایستاد و بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد. او در ادامه گفت: «این حادثه در روحیه‌ام تأثیر بدی گذاشته است. من در مقطع دکتری تحصیل می‌کنم و این هفته دفاع از تز دکترا دارم، اما به خاطر این حادثه شرایط روحی و روانی خوبی ندارم. به همین دلیل برای متهم درخواست مجازات دارم.»
در ادامه متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش گفت: «شاکی دروغ می‌گوید با طرح این شکایت قصد اخاذی دارد.» در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار