کد خبر: 945933
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
در حالی چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر کمتر از ۱۲ روز دیگر به میزبانی تهران برگزار می‌شود که پیش از این قرار بود اهواز میزبان مسابقات باشد، اما بنا بر دلایلی، محل میزبانی مسابقات تغییر یافت و تهران میزبان مسابقات اعلام شد.
سرویس ورزشی جوان انلاین: مسابقات بین المللی جام فجری که سهمیه ورودی المپیک را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است. چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین المللی فجر با حضور ۲۰ کشور خارجی از ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. روسیه، کرواسی، ترکمنستان، مغولستان، مجارستان، افغانستان، آلمان، عراق، لتونی، جمهوری آذربایجان، رومانی، ترکیه، سوریه، یمن، کامرون، اتریش، قطر، اردن، کره جنوبی، بنگلادش به همراه تیم ایران در این رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات در ۷ وزن المپیکی (۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مسابقات با توجه به اینکه وردی المپیک قرار گرفته از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و این قطعا کار را برای همه وزنه برداران سخت‌تر خواهد کرد.
وزنه برداران ملی پوش کشورمان عاشقانه به دنبال اعتلای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی هستند و برای همه ما مهمتر از هر چیزی فقط موفقیت تیم ملی و افتخار آفرینی برای کشورمان است. از تمامی پیشکسوتان، زحمتکشان و علاقه‌مندان به این ورزش در سراسر کشور که زمینه اعتلای آنرا در کشور و جهان فراهم کرده‌اند، تشکر می‌کنم و انشاله الله با حمایت‌های ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، جام فجر را با قدرت و باشکوه در تهران میزبانی خواهیم کرد تا بار دیگر شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در عرصه‌های بین المللی باشیم. چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین المللی فجر با حضور ۲۰ کشور خارجی از ۱۰ تا ۱۴ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. روسیه، کرواسی، ترکمنستان، مغولستان، مجارستان، افغانستان، آلمان، عراق، لتونی، جمهوری آذربایجان، رومانی، ترکیه، سوریه، یمن، کامرون، اتریش، قطر، اردن، کره جنوبی، بنگلادش به همراه تیم ایران در این رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات در ۷ وزن المپیکی (۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد و همین موضوع قطعا باعث خواهد شد تا سطح مسابقات بیش از پیش حساس‌تر و البته جذاب‌تر دنبال شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار