کد خبر: 944345
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مردم انتظار دارند دولت کاری کند تا از این اوضاع آشفته اقتصادی خارج شویم؛ اصلاح‌طلبان هم انتظار دارند دولت برای خواسته‌های سیاسی آنان کاری کند. در این میان از دولت فقط نوای سخنرانی بلند است و هم مردم ناراضی هستند و هم اصلاح‌طلبان. سعید شریعتی از فعالان انتخاباتی موسوی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد سخنان اخیر رئیس جمهور پیرامون فیلترینگ گفته: «صحبت‌هایی که آقای رئیس‌جمهوری مطرح می‌کند درست است منتها از موضع یک نیرو که اختیارات ندارد، منتقد است و می‌خواهد بگوید که این موضوع فایده دارد یا نه؛ اما ایشان به عنوان مجری قانون اساسی، رئیس قوه مجریه، رئیس دولت و رئیس شورای عالی امنیت ملی باید از اختیارات خود استفاده کنند و جلوی اینگونه موارد را بگیرند، سخنرانی دیگر فایده ندارد.»
او در ادامه اضافه کرده که «البته سخنرانی می‌تواند مؤثر باشد که بالاخره مردم حرف خود را از زبان رئیس‌جمهور می‌شنوند، اما نتیجه آن، نتیجه‌ای نیست که ملت می‌خواهند. با سخنرانی فیلترینگ، حصر و… حل نمی‌شود. فرق رئیس‌جمهور با من شهروند عادی این است که ایشان صاحب حکم، امضا و دستور است.»
در مورد سخنان شریعتی باید گفت: اول آنکه مردمی که در صف گوشت ایستاده‌اند و گرانی‌ها آن‌ها را با مشکلات متعدد مواجه کرده، آیا واقعاً دغدغه‌شان فیلترینگ و حصر است؟! ثانیاً اصلاح‌طلبان می‌خواهند بگویند ما هم از دولت روحانی ناراضی هستیم، اما نکته جالب آن است که دلیل ناراضی بودن آن‌ها با دلیل مردم زمین تا آسمان متفاوت است و اتفاقاً پرداختن به دغدغه‌های آنان دولت را از انجام وظایف اصلی دور کرده است. از سویی اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند بپذیرند که خود هم مثل رئیس جمهور فقط سخنرانی می‌کنند و در حالی که ابزار‌هایی همچون استیضاح و سؤال در اختیارشان است، علاقه‌ای به استفاده ندارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
1
سلام
درکل بنظرمیرسد،تیم اقتصادی دولت ایده وتوان انجام کار ورفع مشکل اقتصادی کشور را ندارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار