کد خبر: 943428
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مدیر منطقه یک شهرداری کرج خبرداد
چگونگی وضعیت روشنایی های سطح شهر همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است . به ویژه این مسئله در مواقع تاریکی و شباهنگام برجستگی بیشتری پیدا می کند . زیرا تأثیرش در نحوه رفت و آمد شهروندان از یکسو و چشم اندازی اش در سیمای بصری شهر از سوی دیگر موجب می شود تا در انظار عموم وضعیت روشنایی شهر به چشم آید .

مدیر منطقه یک شهرداری کرج در خصوص بازسازی و بهسازی وضعیت روشنایی های سطح شهر اظهار داشت : همواره متخصصین حوزه سیمای شهری و به ویژه در بخش خدمات شهری بر این باورند که رسیدگی و داشتن حساسیت در خصوص وضعیت روشنایی های سطح شهر در جلب نظر شهروندان اهمیت بسزایی دارد . زیرا همواره شهروندان بطور شبانه روزی در سطح شهر در حال رفت و آمد هستند و نحوه ی چگونگی روشنایی سطوح مختلف شهر در فراهم آوردن امکانات مناسب شهری و شهروندی در نظر است .

عباس حق محمدلو در ادامه افزود : در همین راستا و با توجه به در پیش بودن ایام ا... دهه فجر و با تلاش همکاران زحمتکش خدمات شهری و زیباسازی منطقه عملیات بازسازی و بهسازی روشنایی های سطح منطقه یک به انجام رسیده و اغلب محدوده های دارای امکان ریسه بندی و روشن سازی شهری اجرایی شده است .

مدیر منطقه یک شهرداری کرج عنوان داشت : امید است با انجام اینگونه فعالیت ها در سطح منطقه یک ، بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز را فراهم آوریم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار