کد خبر: 940884
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: رسیدن به توسعه روستاها نیازمند همکاری شوراهای روستایی و اهالی منطقه است، چرا که هر کاری در مناطق روستایی اتفاق بیفتد به دست خود اهالی و شورای روستاها انجام خواهد بود.

علیار راستگو  در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی جدید تبریز، با بیان اینکه بخشداری مرکزی تبریز با بیش از 150 هزار نفر جمعیت بزرگ‌ترین بخش شهرستان تبریز به شمار می‌رود، اظهار داشت: حضور افراد و پرتلاش در این سمت همیشه خواسته ما بوده و هست و آقای قاسم‌زاده اقدامات بسیاری در این حوزه انجام داده‌اند که قابل قدردانی است.

وی افزود: با توجه به شرایط روستاها، موارد و مشکلاتی که پیگیری شده بود، توسعه مناطق روستایی از اولویت‌های این بخش بوده و باید همچنان ادامه یابد.

فرماندار تبریز تأکید کرد: با توجه به اهمیت توسعه مناطق روستایی به دنبال فردی بودیم که ادامه‌دهنده تلاش‌های انجام شده بوده و گام‌های مناسبی را در این زمینه بردارد.

راستگو خاطرنشان کرد: البته رسیدن به توسعه روستاها نیازمند همکاری شوراهای روستایی و اهالی منطقه است، چراکه هر کاری در مناطق روستایی اتفاق بیفتد به دست خود اهالی و شورای روستاها خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری بخشداری و شوراهای روستایی و اهالی روستاها گام‌های بسیار مناسبی برای توسعه روستایی در استان برداشته شود.
 

شعارهای اول انقلاب کجا مانده و ما کجا هستیم

در ادامه این نشست رضا استادرحیمی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پس از گذشت پنج سال از حضور دولت تدبیر و امید باوجود 44 بخشداری و 30 معاونت و 21 فرمانداری و عزل و نصب‌های انجام‌ شده همه این افراد سعی کردند تا تعهدات جمعی نسبت به‌ نظام، انقلاب و منطقه خود را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که یک‌قسمتی از بدن بیمار می‌شود دیگر اعضا نیز درگیر شده و بدن کارآیی خود را از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: فساد اجتماعی هم به این شکل ایجاد می‌شود، اگر مدیری درست‌کار نکند به‌نوعی به اختلالات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه دامن می‌زند، به‌عبارتی‌دیگر اگر دولت کارآمد نباشد و به منافع ملی توجه نکند و خروجی درستی نداشته باشد نتیجه مناسبی هم نخواهد داشت.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه اگر درست‌کار نکنیم موجب اخلال در جامعه خواهیم شد،گفت: وجود این‌ همه حاشیه‌نشینی، فساد، آسیب‌های اجتماعی و اختلالات عصبی ناشی از عملکرد امثال ما مدیران است، باید ببینیم باگذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی چه‌کاری برای این انقلاب انجام داده‌ایم، به چه اندازه دقیق کار کرده‌ایم و برای کشور چه‌کاری انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: هر اتفاقی افتاده و مشکلی پیش‌آمده به خود ما برمی‌گردد و ربطی به سیستم ندارد، اصلاحات جزئی اعم بر اصلاحات کلی است، باید اصلاح کردن را ابتدا از خودمان شروع کنیم و پس از آن به دنبال اصلاح جامعه برویم.

استادرحیمی خاطرنشان ساخت: هر چقدر به آرمان‌های انقلاب تعهد مناسبی نداشته باشیم خروجی خوبی هم نخواهیم داشت، از این رو  باید به خودمان برگردیم و ببینیم آن شعارهای اول انقلاب کجا مانده و ما کجا هستیم، همه ما مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم و باید پاسخگو عملکرد خود باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر