کد خبر: 940221
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
با همکاری سپاه
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از همکاری مشترک با سپاه برای شناسایی افراد نیازمند و تهیه جهیزیه نوعروس در پایتخت خبر داد.
مجتبی سالک در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت‌های بسیج شهرداری تهران در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و بصیرت‌افزایی گفت: گردان‌های جهادی بسیج با تهیه بانک اطلاعاتی و همچنین شناسایی افراد نیازمند در شهر تهران با گرفتن مبلغ سه تا پنج میلیون تومان، بیست تا ۲۵ میلیون تومان جهیزیه به زوج‌های نیازمند با همکاری خیرین و تخفیف کارخانجات تولید لوازم خانگی می‌پردازد. رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار «جوان» درخصوص بانک اطلاعاتی خانواده‌های نیازمند و اقدامات سازمان بسیج شهرداری تهران در این حوزه گفت: به جهت گسترده بودن خانواده‌های نیازمند در سراسر شهر تهران، در شناسایی کامل این افراد و جمع‌آوری بانک اطلاعاتی آن‌ها موفق نبوده‌ایم، اما با کمک سپاه خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند را سرکشی می‌کنیم. در حقیقت بانک اطلاعاتی ما کامل نیست و بخشی از علت آن نیز به این موضوع برمی‌گردد که برخی از این خانواده‌ها از سایر استان‌ها به تهران آمده‌اند و در حقیقت شناور هستند.
وی در تشریح عملکرد سازمان بسیج شهرداری تهران و طرح‌های پیش‌رو که توسط بسیج شهرداری تهران اجرایی خواهد شد، گفت: بسیج یکی از صادرات نرم‌افزاری کشور ما در حوزه انقلاب اسلامی بوده است. در حقیقت همانطور که در حوزه پتروشیمی و دیگر حوزه‌ها صادرات داشته‌ایم، در حوزه بسیج هم صادراتی به یمن و سوریه داشته‌ایم. وی افزود: فعالیت بسیج در تمام حوزه‌ها قابل مشاهده است. به عنوان بسیج شهرداری تهران به مدیریت شهری کمک می‌کنیم و باید به این نکته توجه داشت که بسیج شهرداری تهران داخل هیچ حزبی نیست و وابستگی حزبی و جریانی ندارد و تنها زیرپرچم ولایت فقیه فعالیت می‌کند. سالک تصریح کرد: از دیگر دستاورد‌های بسیج که سایر کشور‌ها از آن الگوبرداری کرده‌اند و در حال حاضر و در ۴۰سالگی انقلاب اسلامی فعالیت‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف توسط بسیج در حال انجام است که همه این خدمات توسط پرسنل شهرداری تهران فعال در سازمان بسیج انجام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بسیج شهرداری تهران در شش محور علمداران، معارف انقلاب اسلامی، یاران انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی وارد شده است و فعالیت می‌کند، افزود: بسیج شهرداری تهران در این شش محور برنامه‌هایی را تدوین کرده و در همین راستا فعالیت می‌کند.
وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های بسیج شهرداری تهران پنج‌شنبه‌های مساجد است که همانند سه‌شنبه‌های بدون خودرو، ما از شهروندان درخواست خواهیم کرد که در روز‌های پنج‌شنبه در نماز جماعت مغرب و عشا در مساجد سطح شهر حضور پیدا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار