کد خبر: 940093
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: این یک فتنه‌ای از پیش تعیین شده بود به طوریکه بارزترین نتیجه فتنه ۸۸ را می‌توان مواجه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشکلات بین‌الملل مطرح کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  در مراسم ۹ دی‌ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز در جمع مردم ولایت‌مدار این شهر اظهار کرد: از طرف جمع حاضر به خاطر حضور برادر ارجمند، سردار سرتیپ پاسدار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج تشکر و خیر مقدم عرض کرده و این روز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: از اینکه سردار غیب‌پرور در این روز تاریخی در شهر تاریخی، شهیدان محراب، خانه عاشوراییان حضور دارند کمال تشکر را داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای مهم و به یادماندنی ثبت شده است، تصریح کرد: یکی از این روزها، حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه است که توسط ملت قهرمان خلق شده است.

وی افزود: در این روز ملت هوشیار و بصیر ایران بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام عظیم‌الشان و با اهداف بلند مقدس مقام معظم رهبری تجدید عهد کرده و توطئه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ نکات بسیار مهمی وجود دارد که همواره باید مدنظر قرار گیرد، چراکه بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه در فرصت‌های مختلف ضروری به نظر می‌رسد و فراموشی متعاقب آن باعث تحمیل توطئه‌های علیه کشور دیگر می‌شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر و  در بسیاری از بیانات خود به یادآوری این حرکت براندازانه تاکید کرده‌اند، توضیح داد: حضور پر شکوه ملت قهرمان در انتخابات سال ۸۸ یعنی حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم که  می‌توانست علاوه بر استحکام بیشتر داخلی در افقی وسیع‌تر دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهان به عنوان یک کشور مهم و یک کشور تاثیرگذار و الگوی مردم سالاری دینی به جهان ارائه کند را گسترش دهد.

وی با تاکید بر اینکه نکته‌ای که تاسف دوستان انقلاب و نظام را در فتنه ۸۸ برانگیخت وقایع شوم پس از انتخابات بود، افزود: این یک فتنه‌ای از پیش تعیین شده بود به طوریکه بارزترین نتیجه فتنه ۸۸ را می‌توان مواجه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشکلات بین‌المللی مطرح کرد.

آل‌هاشم متذکر شد: فتنه ۸۸، نتیجه یک طراحی و برنامه‌ریزی طولانی مدت بسیار پیچیده بود به طوریکه سرویس‌های اطلاعاتی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار داشت،  برنامه‌ریزی کرده بودند و متاسفانه برخی عناصر داخلی به صورت آگاهانه، ناآگاهانه و یا از روی غفلت قطعات جدول دشمن را تکمیل کردند.

وی تاکید کرد: باید این روز بزرگ را برای همیشه زنده نگه داریم و از فرمانده سپاه عاشورا کمال تشکر را برای برگزاری چنین همایشی را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر