کد خبر: 939922
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه:
دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه با بیان اینکه حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب برای وحدت، انسجام و همدلی میان اقشار مختلف بود، گفت: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی بار دیگر به دشمنان این انقلاب اثبات کردند که همیشه و در همه حال پای آرمان انقلاب و ارزش‌های اسلام آماده جانفشانی هستند.

مجید علی‌جانی  در پاسخ به این پرسش که فلسفه شکل‌گیری حماسه 9 دی چه چیزی بود، اظهار داشت: 9دی حماسه‌ای ماندگار و بزرگ برای ملت ایران بود که درس‌های بسیاری داشته و دارد و یکی از این درس‌ها اینکه ملت ایران همیشه هوشیار و پایبند به ولایت امر خویش است.

این فعال دانشجوی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم ایران نباید فتنه سال 88 را به فراموشی بسپارند، تصریح کرد: آن ایام دوران سختی برای انقلاب بود، انقلابی که از عاشورا درس ایستادگی گرفته بود، شاهد این بود که در همان خیابان‌هایی که یاران حسینیِ و خمینی، خون‌هایشان ریخته شده بود، یک عده آمدند و به شعائر حسینی توهین کردند.


حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب برای انسجام و همدلی میان اقشار مختلف بود

وی با اشاره به زمینه‌های مهم شکل‌گیری حماسه 9 دی گفت: شکل‌گیری اصلی حماسه 9 دی در ظاهر انتخابات 88 و اعلام تقلب در انتخابات توسط کسانی بود که پیروز انتخابات نبودند که مردم ولایت‌‌مدار ایران اسلامی در نهم دی‌ماه 1388 حماسه‌ای بزرگ آفریدند که نتیجه آن پایان فتنه‌‌ای بود.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه با بیان اینکه 9 دی حماسه‌ای بزرگ و نشان از وفاداری ملت ایران  به انقلاب است، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین درس‌هایش، خطاب به مفسدان و خائنان به نظام مقدس است، اینکه نباید اصل دین، نظام مقدس اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه را زیرسوال برند.

به گفته وی، نمی‌شود که شیفتگان حسین علیه‌السلام چنین دهن‌کجی را ببینند و برای تجدید بیعت با آرمان‌های ظلم‌ستیزانه اباعبدلله به خیابان‌ها نیایند. این چنین شد که حماسه‌ای بی‌نظیر که نشان از وفاداری ملت بود رقم خورد.


9 دی حماسه‌ای بزرگ و نشان از وفاداری ملت ایران  به انقلاب است

این فعال دانشجوی دانشگاه مراغه اضافه کرد: دشمنان این انقلاب در جریان باشند که صبر حق‌طلبان و یاران حسین علیه‌السلام که تمام شود، دیگر خبری از خویشتنداری نیست و تار و پود ظلم از هم گسیخته خواهد شد. پس بترسید از روزی که قرار است در پیشگاه ملت مجازات شوید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ۹ دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب است، خاطرنشان کرد:9 دی همچنان ادامه دارد و نباید اجازه دهیم با سهل‌انگاری آرمان‌هایمان را چالش بکشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر