کد خبر: 939765
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
معاون حمل و نقل و پایانه های سمنان:
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: مانعی در نحوه توزیع لاستیک خودروهای باری، مسافری و سواری برون شهری در استان وجود ندارد.

غلامرضا طحان افزود: از پانزدهم تیر 97 تاکنون سه هزار و 600 حلقه لاستیک در بین رانندگان خودروهای سواری و باری برون شهری استان سمنان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 40 درصد رانندگان خودروهای سنگین برون شهری استان سمنان لاستیک دریافت کرده اند، گفت: نوبت اول توزیع لاستیک در بهمن امسال به پایان می رسد.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ادامه داد: شرط اعطای لاستیک به خودروهای باری و سواری برون شهری فعال بودن کارت هوشمند راننده است.
طحان تصریح کرد: نوبت دوم توزیع لاستیک، با توجه به میزان کارکرد خودروها و هم چنین فعالیت مداوم راننده، از ابتدای اسفند امسال ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 300 نفر از رانندگان وسایل نقلیه برون شهری استان سمنان لاستیک دریافت کردند و روند توزیع لاستیک در استان بر اساس زمانبندی در حال انجام است.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود: خدمات دهی به رانندگان استان در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد و با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی روند ارائه این خدمات به یقین مطلوب تر از گذشته خواهد شد.
رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 ، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، پایگاه اینترنتی www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای منعکس کنند.
سال گذشته دست کم 2 میلیون مسافر و بیش از هشت میلیون تن کالا به وسیله ناوگان عمومی استان سمنان جا به جا شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار