کد خبر: 939502
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران میثاق ملی و چانه‌زنی در عرصه بین‌المللی است و برافراشته شدن پرچم کشورمان ابزاری برای چانه‌زنی دیپلماسی است.

علیار راستگو فرماندار تبریز در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش با اشاره به نقش تبریز در مقاطع مختلف تاریخی کشور اظهار کرد: به تمام مهمانان حاضر خوش‌آمد می‌گویم و از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تشکر ویژه‌ای دارم.

وی ادامه داد: هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش یکی از مراسم‌هایی است که در راستای رویداد تبریز 2018 برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این راستا برنامه‌ریزی و اجرا شد که یکی از آنها همین برنامه است و امیدوارم نهایت استفاده را از این برنامه‌ها برده باشیم.

فرماندار تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: چیزی که در میادین ورزشی بین‌المللی رخ می‌دهد، میثاق ملی و چانه‌زنی ما در میادین بین‌المللی است، یعنی ورزشکاری که افتخاری کسب می‌کند، هم پرچم کشورمان را بالا می‌برد و هم ابزاری برای چانه‌زنی دیپلماسی است که خروجی آن به کشور باز می‌گردد.

راستگو ادامه داد: ‌شما زحمت می‌کشید و مردم را خوشحال می‌کنید، از طرفی مقام ورزشکاران برگ برنده‌ای است که سیاستمداران بتوانند با رویکردی جدید در دنیا صحبت کنند.

وی تصریح کرد: ما همیشه مدافع ورزش بودیم، هستیم و خواهیم بود چرا که لازمه سلامتی این است که ورزش و به خصوص ورزش همگانی جزو لاینفک جامعه باشد.

فرماندار تبریز در پایان گفت: این‌ها نکاتی است که همه ما به عنوان مسوولان برای ورزشکاران مدنظر داریم. وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از ورزش است و به همین دلیل هم اعضای شورای شهر تبریز در این کنگره حضور دارند و تلاش می‌کنیم این مقوله را با کمک همدیگر پیش ببریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر