کد خبر: 939387
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
شاخص بورس تهران پس از چند روند روبه رشد امروز از ادامه صعود بازماند و بار دیگر بر مدار نزول بازگشت. کامودیتی‌هاو پالایشی‌ها با سقوط قیمتی روزانه‌ای که ثبت کردند بزرگترین دلیل افت شاخص بورس بودند از سوی دیگر همچنان نماد‌های بانکی با اقبال خریداران مواجه است و بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس دارند. در بازار امروز نماد بانک ملت با صف‌خرید بیش از ۱۴۵ میلیونی مواجه شد و دیگر نماد‌های این گروه مثل بانک صادرات و تجارت نیز صف‌های خرید میلیونی را تجربه کردند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۳۳.۵۶ واحد کاهش به ۱۵۶ هزار و ۹۵۰ واحد و ارزش روز بازار به ۵۹۶ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۵۵.۱۰ واحد کاهش به ۴۵ هزار و ۶۲۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۸.۱۶ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۱۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۵.۷۷ واحد افت به ۱۹ هزار و ۲۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۴۹۷.۲۱ واحد افزایش به ۱۷۰ هزار و ۱۳۰ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۵۴۷.۴۹ واحد کاهش به ۱۱۵ هزار و ۳۲۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۸.۶۱ واحد کاهش به رقم ۳۱۳ هزار و ۸۸۹ واحد رسید.

نماد فولاد، فملی، شپنا، شبندر. شپدیس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وبملت و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶.۱۹ واحد کاهش به رقم ۱۸۲۰.۴۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۵۳۵ میلیون و ۶۰۴ هزار واحد برگ سهم در قالب ۸۴ و ۶۲۸ هزار برگ به ارزش ۴۳۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار