کد خبر: 938890
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

سخنان محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور همچنان موجب واکنش اصلاح‌طلبان است. او در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات سعید حجاریان که گفته بود اصلاح‌طلبان با روحانی ائتلافی نداشتند و رئیس‌جمهور به وعده‌های خود عمل نکرد و او از خودش عبور کرده است و اینکه آیا این سخنان به معنای مرزبندی با دولت است؟ گفت که «اینکه ما در سال ۹۶ با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم، خیر، نه در سال ۹۲ این کار را کرده‌ایم و نه در سال ۹۶. دکتر روحانی همواره اعلام کرده مشی من اعتدال است. پس آقای رئیس‌جمهور از چیزی عدول و عبور نکرده است بلکه دیگران هستند، که چنین ذهنیتی دارند. همین الان ما با بسیاری از اصلاح‌طلبان روابط خوبی داریم، البته ممکن است در این بین عده‌ای نظرات دیگری داشته باشند و خیلی تند باشند و ممکن است روابط خوبی با آن‌ها نداشته باشیم.»
حسین مرعشی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی هم در سخنانی کنایه آلود گفت که «به آقای واعظی بگویید شکسته‌نفسی می‌کنید، آقای روحانی با اتکا به تو پیروز انتخابات شد. اصلاح‌طلبان که هیچ، حتی اعتدالی‌ها هم در پیروزی آقای روحانی نقشی نداشتند؛ فقط شما بودید!»
محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی هم گفته: «اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ از آقای روحانی حمایت نمی‌کردند در خوشبینانه‌ترین حالت ایشان ۱۶ میلیون رأی داشت که با این تعداد رأی قطعاً نمی‌توانست توفیقی در انتخابات داشته باشد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار