کد خبر: 938024
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
سردار حاجی‌زاده:
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همان طور که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشک توانستیم تحریم‌ها را بی‌خاصیت کنیم، در حوزه‌ اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف‌مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.
جوان آنلاین: جمعی از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ و نخبگان دانشگاهی، روز گذشته با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده دیدار و در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود پرداختند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از آنان به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه که در راه حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش ملت ایران از جان گذشتگی کردند یاد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های بسیار، این امانت امروز به ما سپرده شده است و ما نیز باید رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: نسل اول انقلاب ایثارگرانه به تکلیف خود عمل کردند و با پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛ جوانان و نخبگان جامعه نیز باید ادامه دهنده این راه و مسیر عزت بخش بوده و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان واکسینه کرده و به نقطه قابل اتکایی در تمامی عرصه‌ها برسانیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آن‌ها را بی خاصیت کنیم، گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم‌های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاورد‌ها و فعالیت‌های نظامی در بخش‌های غیر نظامی قابل استفاده است، اظهار داشت: به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه‌های موشکی، پهپاد، رادار و... قرارداریم؛ این توانمندی‌ها با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛ امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده‌ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا هستیم که می‌بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوافضای سپاه ارتباط موثری را با نخبگان وجامعه علمی و دانشگاهی برقرار کرده است، تصریح کرد: ارتباط نیروی هوافضای سپاه با جامعه دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی از طریق «قرارگاه نوآوری شهید طهرانی مقدم» برقرار بوده و این قرارگاه پل ارتباطی ما با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی ارتباط دارد.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی در آن سوی مرز‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سلب آسایش از ملت ایران است که با بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم نسل جوان نخبه و پرشور ایران اسلامی می‌توان نواقص و کاستی‌ها را رفع و از مشکلات عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با اعتماد و باور توانمندی جوانان مشکل حل نشدنی در کشور باقی نخواهد ماند، گفت: نیاز‌های کشور بسیار زیاد و حوزه‌های کاری نیز فراوان است، ظرفیت نخبگان باید برای رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها مجدانه و مجاهدانه به عرصه بیایند تا با سربلندی و اقتدار از موانع پیش رو عبور کنیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان کنکور نیز با اهدای تابلو فرشی مزین به آیه شریفه «وان یکاد ...» ازمجاهدت‌های سردار حاجی زاده در عرصه دفاعی و امنیت آفرینی برای ملت ایران ومنطقه تجلیل کردند.
منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار