کد خبر: 935737
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
ناصر ایمانی «تحلیلگر سیاسی» با اشاره به نسبت اصلاح طلبان با دولت حسن روحانی، گفت: در افکار عمومی همه مردم و سیاسیون ثبت است که اصلاح طلبان در سال‌های ۹۲ و ۹۶ با علم و شناخت کامل از توان مدیریتی آقای روحانی و شرایط بین المللی ناشی از روی کارآمدن ترامپ، حمایت کامل و بی قید و شرطی از او انجام دادند.
 
جوان آنلاین: ناصر ایمانی «تحلیلگر سیاسی» با اشاره به نسبت اصلاح طلبان با دولت حسن روحانی، گفت: در افکار عمومی همه مردم و سیاسیون ثبت است که اصلاح طلبان در سال‌های ۹۲ و ۹۶ با علم و شناخت کامل از توان مدیریتی آقای روحانی و شرایط بین المللی ناشی از روی کارآمدن ترامپ، حمایت کامل و بی قید و شرطی از او انجام دادند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از رای آقای روحانی، مدیون حمایت اصلاح طلبان از او بوده است، افزود: اصلاح طلبان باید نسبت به عملکرد دولتی که خودشان انتخاب کردند و برای آن، مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند، مسئول باشند. چنانچه اصلاح طلبان بخواهند خود را از عملکرد دولت مبرا کنند، نوعی عدم صداقت به پرونده آن‌ها اضافه خواهد شد.

ایمانی تصریح کرد: البته اصلاح طلبان یک راه دیگر دارند و آن اینکه برای عدم شناختی که از نامزد خود یعنی آقای روحانی داشتند، از مردم عذرخواهی کنند یعنی اعلام کنند ما اشتباه کردیم و از این پس، هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد دولت ندارند، اما اینکه کلا بیایند و موضوع را عوض کنند و بگویند «کی بود، کی بود ما نبودیم!» نشان دهنده عدم صداقت آن‌ها خواهد بود.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: اگر احیانا اصلاح طلبان بگویند در سال ۹۲ از سر ناآگاهی و عدم اشراف به عملکرد آقای روحانی به او رای دادیم، ۴ سال او را امتحان کردند؛ رای دادنشان در سال ۹۶ را چگونه می‌خواهند توجیه کنند؟

وی تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان بیایند و بگویند که ما از آقای روحانی حمایت نکردیم، در واقع به دست خود، آخرین تیر را سیبل خودشان زده اند؛ به نظر می‌رسد اصلاح طلبان چنین عملی را انجام ندهند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار