کد خبر: 934957
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز خبرداد
رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعتی و تولیدی استان البرز روستای در جمع خبرنگاران از جمع آوری 500 انشعاب غیر مجاز در روستاهای استان البرز خبرداد و افزود : حدود 50 هزار مشترک غیر مجاز در روستاهای البرز وجود دارد که بیشتر درویلا ها و خارج از بافت قرار دارند.

عبدالحسین حسن زاده خاطر نشان کرد: نظارت شوراها در این زمینه می بایست پر رنگ تر شود تا شاهد گسترش انشعاب های غیر مجاز در روستا ها نباشیم.

وی ادامه داد: باید فرهنگ سازی کرد و تا زمانی که انشعاب غیر مجاز وجود دارد مشکلات در بخش آب های زیرزمینی بیشتر می شود.

حسن زاده با ابیان اینکه نمی توان آمار درستی در تعداد انشعاب های غیر مجاز به دست آورد، گفت: نمی توان آمار درستی به مسئولان بالا دستی داد تا اعتبارات لازم کسب کسب کرد.

این مسئول از مردم و کسانی که دارای انشعاب های غیر مجاز هستند، خواست انشعاب های غیر مجاز را جمع آوری و به مجاز تبدیل کنند تا در حق کسانی که انشعاب مجاز دارند، ظلم نشود.

وی ادامه داد: اکنون 142 حلقه چاه در بخش آب و فاضلاب روستایی، 77 حلقه چشمه و هشت رشته قنات در حوزه روستایی البرز وجود دارد.

حسن زاده اظهارداشت: از این تعداد حلقه چاه 120 حلقه در مدار بهره برداری است و ما بقی به عنوان ذخیره یا از مدارخارج شده است.

به گفته وی ، بیشترقنات ها و چشمه های استان البرز خشک شده اند و درصورت بارش برف آب خواهند داشت.

وی از مردم خواست از طریق شماره تلفن های 1523 و 122 آب و فاضلاب شهری یا اینکه با مراجعه به آب و فاضلاب روستایی انشعاب های غیر مجاز یا چاه های غیر مجاز را اطلاع رسانی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار