کد خبر: 930189
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
سردار غیب‌پرور:
رئیس سازمان بسیج گفت: امیدواریم پس از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و پاسخ کوبنده موشکی سپاه به تروریست‌ها این موضوعات رها نشود و همه نهادها برای رفع مشکلات مردم کمر همت را ببندند.
جوان آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اظهار داشت: امروز در جنگی تمام عیار با استکبار جهانی قرار داریم و رئیس جمهور آمریکا شمشیر را از رو بسته است.

وی با اشاره به ۲ بازوی مهم آمریکا در منطقه گفت: آل سعود خبیث و رژیم جعلی اشغالگر قدس با پول های گزاف و اقدامات اطلاعاتی در این نبرد بر علیه انقلاب اسلامی ایران مشارکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج افزود: به طور معمول این اقدامات در سال های گذشته در هفته بسیج صورت می‌گرفت ولی بررسی ما نشان می‌داد که کشور نیازمند حرکتی نو، جدید و گسترده است.

سردار غیب‌پرور در ادامه تصریح کرد: بازه زمانی که ما برای انجام این رزمایش در نظر گرفته بودیم ۲۰ روز بود که به لطف خدا و همت همه خادمان مردم ۳۵ روز طول کشید.

وی با بیان اینکه دشمن می بایست پیامی محکم از سمت ما دریافت می‌کرد، گفت: امیدواریم که پس از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و پاسخ کوبنده موشکی سپاه به تروریست ها این موضوعات رها نشود و همه نهادها برای رفع مشکلات مردم کمر همت را ببندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: زمانی که کشور در بحران نباشد همه یار انقلاب هستند ولی شرط این است که در زمان مورد نیاز حضور داشته باشیم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه در اوضاع کنونی جامعه تعداد کسانی که با عیار بالا در اطراف علی زمان هستند چه تعداد می‌توانیم نام ببریم؟ بیان کرد: باورم بر این است که در خط مقدم این جبهه، پیشکسوتان و ریش سفیدان پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی می‌باشند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار