کد خبر: 928813
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
شاخص بورس تهران امروز نیز با حجم بالای خریداران مواجه شد و ورود نقدینگی‌های جدید به راحتی شاخص را با رشد ۷۶۹۷ واحدی به کانال ۱۹۵ هزار واحد شد.
همچنان نماد‌های معدنی و فلزی وپالایشی بیشتر حجم خریداران را به خود اختصاص داده‌اند. نماد‌های سنگ‌معدنی و فلزی و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با صف‌های خرید میلیونی مواجه شد و بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس داشت.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۷۶۹۷.۸۹ واحد افزایش به ۱۹۵ هزار و ۱۰۴ واحد و ارزش روز بازار به ۷۴۴ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۲۴۹.۸۵ واحد افزایش به ۵۷ هزار و ۲۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۲۴۸.۱۶ واحد افزایش به ۳۳ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۸۸۲.۱۵ واحد افزایش به ۲۳ هزار و ۹۳۵ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۸۵۰۹.۴۹ واحد رشد به ۲۰۸ هزار و ۱۵۹ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۶۲۳۱.۵۷ واحد رشد به ۱۴۴ هزار و ۹۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۶۳۹ واحد رشد به رقم ۳۸۶ هزار و ۸۲۶ واحد رسید.

نماد کگل، فارس، فولاد، کچاد، پارس، فملی، پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد پاکشو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۷۷.۷۰ واحد افزایش به رقم ۲۲۲۸.۶۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۱۴ هزار و ۳۶۸ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون برگ به ارزش ۶۰۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار