کد خبر: 928131
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
اینکه مدیران شهرداری تهران با تکذیب بنر مورد اشاره، بر رعایت موازین دینی تاکید کرده اند باعث خرسندی است و امید است در مقام عمل نیز از نظارت مستمر و جدی بر محتوای تبلیغات و بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر غافل نباشند
سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با پایگاه خبری شهرداری تهران اعلام کرد: پوستر با محتوای «از حجاب تا آزادی ۴۵۰۰ تومان» که در فضای مجازی انتشار یافته به هیچ وجه زیر نظر شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طراحی نشده است و چنین تبلیغی روی بیلبورد‌های شهر وجود ندارد.
برزین ضرغامی در توضیح پوستری که آن را در فضای مجازی به زیباسازی شهرداری تهران منسوب شده است، اظهارداشت: این پوستر در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه چنین تبلیغی روی بیلبورد‌های شهر وجود ندارد عنوان کرد: در واقع روی بیلبوردی که از آن نام برده شده تصاویری درباره ایام محرم و شهادت اباعبدالله حسین (ع) وجود دارد. ضرغامی تاکید کرد: برای هر تبلیغی که در شهر تهران اکران می‌شود حتما موازین مربوط هم مدنظر قرار می‌گیرد.

برپایه این گزارش، روز گذشته تصویری در برخی رسانه‌های رسمی به طور گسترده منتشر شد که منجر به واکنش‌هایی از سوی رسانه‌های انقلابی و بسیاری از کاربران فضای مجازی گردید. در بنر منتشر شده که تبلیغ یک شرکت حمل و نقل بود جمله‌ای درج شده بود که به ظاهر تبلیغ پیک موتوری است، اما در واقع مفهوم حجاب را به سخره گرفته بود. «جوان آنلاین» نیز به واسطه رسالتی که بر دوش خود احساس می‌کند و از سر دلسوزی و اهتمامی که به مسائل دینی به حصوص حوزه عفاف و حجاب دارد به نقد بنر منتشر شده پرداخت و خواستار نظارت جدی متولیان امر بر تبلیغات شهری شد. به‌هرحال اینکه مدیران شهرداری تهران با تکذیب بنر مورد اشاره، بر رعایت موازین دینی تاکید کرده‌اند باعث خرسندی است و امید است در مقام عمل نیز از نظارت مستمر و جدی بر محتوای تبلیغات و بیلبورد‌های نصب شده در سطح شهر غافل نباشند تا خدای‌نکرده دیگر نظیر آنچه همزمان با آغاز ماه محرم در بوستان گفتگو اتفاف افتاد و موجب خشم بسیاری از مردم مومن و انقلابی شد را شاهد نباشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار