کد خبر: 927930
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان- لبنان
تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان در نخستین تورنمنت بین المللی این رشته در کشور لبنان صاحب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز شد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان امروز (اول مهر) با حضور کشتی گیرانی از 10 کشور ایران، ارمنستان، سوریه، گرجستان، مصر، عراق، قرقیزستان، لبنان، اوکراین و ایتالیا در سالن امیل لحود شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار شد و در پایان تیم 6 نفره ایران با 2 مدال طلای فاطمه نیکبخت و معصومه خانلر در اوزان 60 و 75 کیلوگرم و 2 مدال برنز فاطمه محمدی و زهرا یزدانی در اوزان 50 و 55 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

فاطمه محمدی در وزن 50 کیلوگرم در دور اول در کمتر از یک دقیقه تامارا یاسین از عراق را ضربه فنی کرد. او در دومین مبارزه اش مقابل نادا محمد حریف کشتی بلد مصری با شکست مواجه شد و به دیدار رده بندی راه یافت وی در این دیدار مقابل آنارا ژومالی از قرقیزستان به پیروزی رسید و مدال برنز وزن اول را به خود اختصاص داد.
در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی در دور اول مقابل یانا سوروکا از اوکراین با ضربه فنی شکست خورد اما با توجه به حضور حریف اوکراینی در دیدار فینال، وی راهی دیدار رده بندی شد. یزدانی در این دیدار آنارا زومالی از قرقیزستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.
 فاطمه نیکبخت در وزن 60 کیلوگرم با ارائه نمایشی زیبا موفق شد با نتیجه 11 بر 4 نانسی ماتراجی از سوریه را شکست دهد. او در دور دوم نیز 4 بر یک تیونا جانداگاشویلی از گرجستان را از پیش رو برداشت. ملی پوش ایران در مبارزه پایانی نیز اولا عبداله از عراق را شکست داد تا مدال طلای این وزن را از آن خود کند.
میمنت قاسم آبادی در وزن 65 کیلوگرم در مبارزه اولش مقابل سارا داکول دارنده مدال برنز سال 2017 بزرگسالان اروپا از ایتالیا شکست خورد و در ادامه نیز با شکست مقابل آناستازیا لاورنچوک از اوکراین دستش از کسب مدال کوتاه ماند.
در وزن 70 کیلوگرم کوثر لفته زاده نیز در مبارزه اول مغلوب دلما کانیوا دارنده مدال نقره و برنز جوانان جهان از ایتالیا شد. وی در دیدار بعدی نیز با نتیجه 5 بر یک برابر چینا جبر از لبنان شکست خورد و صاحب عنوانی نشد. 
در وزن 75 کیلوگرم نیز معصومه خانلر با توجه به اینکه مافا ماشفج از سوریه به دلیل مصدومیت حاضر به انجام مسابقه نشد، در کشتی اول به برتری رسید. وی در مبارزه دوم نیز آلیا وشایه  از عراق از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.
 هدایت این تیم در اولین تورنمنت بین المللی لبنان را سیده مریم حسینی برعهده داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار