کد خبر: 927208
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تاثیر ۱۰ تا ۱۵ درصدی تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف در کاهش ترافیک خبر داد.
جوان آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تاثیر ۱۰ تا ۱۵ درصدی تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف در کاهش ترافیک خبر داد.

سردار تقی مهری در گفت: وگو با ایسنا درباره نظر پلیس درمورد تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌ها برای کاهش حجم ترافیک در نیمه دوم سال اظهارکرد: بحث تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد در کاهش ترافیک موثر است و البته باید تقسیم بندی درستی در این مورد صورت بگیرد.

وی با اشاره به تاثیر تقسیم بندی صحیح ساعات آغاز کار ادارات بر کاهش حجم ترافیک گفت: همانطور که گفتم اگر این تقسیم بندی درست و کامل صورت بگیرد موثر خواهد بود، یعنی برنامه ریزی درستی برای آغاز ساعت فعالیت مدارس، بانک ها، ادارات و... انجام شده و این برنامه ریزی طوری باشد که دارای کم‌ترین تداخل زمانی با یکدیگر باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه آیا پلیس موافق این اقدام است، گفت: پلیس هم موافق است و البته باید تمام دستگاه‌ها نظر خود را اعلام کرده و بعد درباره آن تصمیم گرفته شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار