کد خبر: 926859
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
سخنگو وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تعرض عده‌ای معاند وابسته به گروهک‌های تروریستی به سفارت کشورمان در پاریس گفت: آن‌ها نتوانستند به داخل ساختمان سفارت وارد شوند.
جوان آنلاین: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تعرض به سفارت کشورمان در پاریس ضمن تایید این خبر اظهارکرد: بعد ظهر دیروز تعداد اندکی از افراد معاند ضد ایرانی قصد تعرض و آسیب رساندن به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس را داشتند.

وی بابیان اینکه تعرض به سفارت کشورمان در فرانسه توسط عده‌ای از معاندان وابسته به گروهک‌های تروریستی انجام شده است، گفت: آن‌ها موفق به این کار نشدند و نتوانستند به داخل ساختمان سفارت وارد شوند و با پرتاب اشیایی به سمت ساختمان سفارت، خساراتی به آن وارد کردند.

قاسمی افزود: متاسفانه به رغم انتظار طبیعی که از پلیس فرانسه وجود داشت آنان هنگام حضور این مهاجمین که از وابستگان یک گروهک تروریستی بودند، بموقع در محل حاضر نبودند که موضوع تهاجم این گروه و عدم حضور بهنگام پلیس، تحت بررسی و پیگیری است. پس از پیگیری‌های متعدد و حضور نیرو‌های ذیربط تعدادی از مهاجمین توسط پلیس دستگیر شدند که خواستار محاکمه و مجازات آن‌ها و اعلام نتیجه از سوی مقامات ذیصلاح هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال بار دیگر به وزارت خارجه فرانسه یادآوری کرد که تامین امنیت اماکن دیپلماتیک به عهده کشور میزبان بوده و لازم است نسبت به حفاظت و صیانت از کلیه اماکن دیپلماتیک ایران در فرانسه، تمهیدات و اقدامات جدی و لازم به عمل آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار