کد خبر: 925930
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
خبر‌هایی قطره چکانی از شورای شهر بابل و اتفاقات ناگوار آن به گوش می‌رسد. دستگیری پنج عضو شورای شهر بابل به اتهام اقتصادی اولین خبری بود که منتشر شد؛ اما خبر‌های غیررسمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شد، حکایت از اتهام اخلاقی داشت. خبر‌هایی که هیچ منبعی برای دانستن سطح وثوق آن‌ها در دست نبود. روز جمعه، اما خطبه‌های نماز جمعه بابل فضای متفاوتی داشت. اعتراض تند امام جمعه بابل به اتفاقی که روی داده بود، نشان می‌داد که گویا همه خبر‌های غیررسمی هم شایعه نیستند. حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: ««این افراد رذل در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند، پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیراخلاقی خود رشوه دادند و این خفت‌بارترین صحنه است که جانور‌هایی این‌چنین در این شهر نفوذ کنند. از دستگاه قضایی خواستاریم این افراد خبیث را با شدیدترین حکم مجازات کنند.»
او در بخش دیگری از سخنانش گفته که: «متأسفانه صحنه‌ای که از سوی برخی اعضای شورای شهر بابل صورت گرفته، آبروی بابل به عنوان شهر دارالمؤمنین و مهد علمای شیعه و شهدای استان مازندران را برده‌اند. این خیانت قابل اغماض و چشم‌پوشی نخواهد بود. این رسوایی‌ها اخیر مانند دملی چرکین بود که ترکید، خدا به ما رحم کرد که این افراد رسوا شدند، این صحنه یک‌دفعه به وجود نیامد و برخی از افراد رذل درون شورا از مدت‌ها قبل این اقدام‌ها را انجام می‌دادند. چشمانی ناظر این صحنه‌ها نبودند، این استان استانداری و نهاد‌های نظارتی ندارد و آیا اداره اطلاعات و نهاد‌های امنیتی خبر نداشتند؟! بوی مشمئز رشوه‌ها و خیانت‌های آن‌ها را بار‌ها به مسئولان تذکر دادم. به بهانه تعامل به‌راحتی از این فساد‌ها چشم‌پوشی می‌کردند، خدا را گواه می‌گیرم از رسوایی برخی از این افراد خوشحالم هر چند این روز‌ها بر ما سخت می‌گذرد، خانواده شهدا با چشمانی گریان به من مراجعه کردند و گفتند بچه‌های ما چه می‌شوند که این افراد مسئول و متولی امور جامعه شدند، من هم همراه با این مردم می‌گویم انالله و انا الیه راجعون.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
چرا قانونی به مجلس نمیرود. .تا. .اگر هر کس از. .جرمی مطلع شد...موظف باشد. .با اطلاع. .مراجع قانونی برساند..و اگر. .مطلعی. .جرمی را. .اطلاع. .نداد. ...شریک جرم. .تلقی شود؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار