کد خبر: 925817
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
وزیر بهداشت چند روز پیش سخنانی را مطرح کرد که باعث تعجب مردم شده است، قاضی‌زاده هاشمی گفت دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگنا‌های خاص و زیادی دارد، فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید ....
جوان آنلاین: وزیر بهداشت چند روز پیش سخنانی را مطرح کرد که باعث تعجب مردم شده است، قاضی‌زاده هاشمی گفت دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگنا‌های خاص و زیادی دارد، فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلأ همین هستیم و باید درست مدیریت کنیم.
 
این در حالی است که چندی پیش نیز محمد جواد ظریف وزیر خارجه نیز در برنامه حالا خورشید عنوان کرده بود که خودمان انتخاب کردیم جور دیگری زندگی کنیم.

سوالی که مطرح می‌شود این است که مردمی که دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند به چه وعده‌هایی رای دادند؟ آیا این وزرا وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی را فراموش کرده‌اند؟

مردم به دولت اعتدال گرا رای دادند تا قیمت ارز ثابت بماند، حقوق شهروندی رعایت شود و با برجام تحریم‌ها برداشته شود، اما آیا امروز دیگر ایران با تحریم‌ها مواجه نیست؟ قیمت ارز و سکه ثابت مانده و به ثبات رسیده و یا هر روز و هر ساعت دچار تغییر می‌شود؟

مردم به رئیس جمهوری رای دادند که وعده‌های مختلفی برای حل مشکلات آن‌ها درباره مسکن و حل مشکلات ازدواج جوانان و اشتغال داده بود، آیا مشکل مسکن امروز حل شده است؟ آیا جوانان به راحتی مشغول به کار شده و ازدواج آن‌ها سهل و آسان شده است؟

بهتر است آقای وزیر به جای اینکه بگویند مردم رای داده‌اند و باید تحمل کنند به این موضوع بپردازند که طرح تحول سلامت به کجا رسید؟ امروز بیماران نگران قیمت دارو هستند که هنوز تحریم‌ها شروع نشده، نگرانی تهیه دارو در میان بیماران وجود دارد.

آقتای وزیر از اقلام بهداشتی کودکان و زنان خبر دارید؟ اینکه برخی داروخانه‌ها این اقلام را با به صورت جیره بندی ارائه می‌کنند و حتی قیمت پوشاک بچه با چنان رشدی مواجه شده که بسیاری از خانواده‌ها به جای استفاده از پوشک از پارچه استفاده می‌کنند.

امروز مردم توقع دارند وزرا و مدیران دولتی با تمام توان به شکل جهادی مشکلات آن‌ها را حل کنند و شعار این دولت تدبیر و امید بوده، اما اینکه بگوییم مردم رای داده‌اند همین است، نشانه‌ای از امید در آن نیست.
 
منبع: افکار نیوز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار